کد خبر: 284278
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۱
بازدید 437
تشکیل انجمن نمایش برای اولین بار در کانون زنجان

برای اولین بار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان، انجمن نمایش خود را جهت ساماندهی فعالیت¬های نمایش و تیاتر کانون تشکیل داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری استان زنجان؛ در این جلسه که با حضور اعضای شورا و تنی چند از کارگردانان و بازیگران و مربیان رابط و متخصص نمایش مراکز برگزار شد، مدیر کل کانون استان ضمن ابراز خرسندی از تشکیل انجمن نمایش در کانون، اشاره کرد: کانون دارای بستر و شرایط مناسب برای اشتراک­گزاری تجربیات هنرمندان  و تولید آثار جدید است.

 صالحی به اهمیت کانون اشاره کرد و اظهار داشت: کانون  این امکان را برای رشد شکوفایی اعضا در کنار هنرمندان و چهره­های ماندگار و فرهیخته استانی و کشوری فراهم می­کند و باید محلی برای حضور پر شور و با نشاط اعضای نوجوان و پاتوق هنرمندان باشد.

در این جلسه  شیوه های کاربردی برای مشارکت اعضای هنرمند و مستعد از مراکز شهر زنجان، اعتبارات، وظایف، شناسایی نوجوانان مستعد شهر و دعوت از آنان، محتوای تئوری و عملی و تعامل با سایر گروه­ها و انجمن­های سطح شهر مورد بحث و گفتگو قرار گرفت. 

در بخش بعدی شرکت کنندگان در جلسه به گفتگو جهت کیفت بخشی و گسترش این هنر در کانون و تحلیل نمایش "حسن کچل"جهت اکران در سالن نمایش پرداختند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =