اولویت‌های پژوهشی کانون گلستان بررسی شد

اولین جلسه شورای آموزش و پژوهش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان به‌منظور بررسی اولویت‌های پژوهشی با حضور مدیرکل و کارشناسان عضو شورا برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری گلستان، محبوبه رجب‌نسب مدیرکل کانون گلستان در این جلسه با بیان این مطلب که تدوین مبانی نظری و تجارب عملی هر یک از فعالیت‌های مراکز فرهنگی‌هنری، ضرورتی پژوهشی است، بیان کرد: هفته پژوهش فرصتی مناسب برای معرفی فعالیت‌های پژوهشی بوده و شایسته است مراکز فرهنگی‌هنری با مشارکت سایر دستگاه‌ها در برگزاری هرچه بهتر این هفته کوشا باشند.

رئیس شورای آموزش و پژوهش کانون گلستان هدف از تشکیل این شورا پژوهشی را بررسی راه‌کارهای توسعه و ارزیابی فعالیت‌های فرهنگی، هنری، ادبی، علمی و دینی در فضایی کارشناسانه بیان کرد.

در ادامه سیداحسان مسلمی دبیر شورای آموزش و پژوهش استان به تشریح طرح و برنامه‌های فعالیت‌های علمی و پژوهشی مراکز فرهنگی‌هنری ثابت و سیار در هفته‌ی پیش‌رو پژوهش (۲۵ تا ۳۰ آذرماه) پرداخت.

تدوین سیاست‌های آموزشی و پژوهشی کانون با توجه به خط مشی آموزشی و پژوهشی و بررسی طرح‌های آموزشی و پژوهشی با توجه به نیازهای مخاطبان کودک و نوجوان از نکات قابل طرح و پیگیری در این جلسه بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =