خاطرات خوب کودکی و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب را در ذهن کودکان ثبت کنید

فرا رسیدن دهه فجر و بزرگ‌داشت چهلمین سالگرد شکوهمند انقلاب اسلامی فرصتی است تا بتوانیم زیباترین خاطرات کودکی را در ذهن آینده سازان ایران اسلامی ثبت کنیم.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان خراسان جنوبی، طاهره حمیدی مدیر کل کانون استان در آستانه فراررسیدن  چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب در شورای فرهنگی استان با بیان این مطلب  گفت: ایام الله دهه فجر یک فرصت مناسب برای تبیین  و  معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی به نسل‌های جدید به ویژه کودکان و نوجوانان است. 

 حمیدی  اضافه کرد: رسالت  برنامه ریزی دقیق در فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی  به منظور معرفی خدمات ارزشمندی که طی این 40 سال برای پرورش فکر و اندیشه کودکان و نوجوانان  انجام شده است، بر عهده مراکز فرهنگی هنری ثابت و سیار استان است تا بتوانند در فضایی شاد و امید آفرین دهه فجر امسال را در ذهن کودکان و نوجوانان ماندگار کنند.

قرار است طی روزهای آینده اولین نشست هم‌اندیشی کارگروه کودک و نوجوان ستاد گرامی‌داشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی  با هدف برنامه‌ریزی و هماهنگی بیشتر در راستای معرفی دستاوردهای انقلاب به کودکان و نوجوانان با حضور نمایندگان بیش از 10 دستگاه اجرایی در محل دفتر مدیر کل کانون خراسان جنوبی برگزار شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =