کد خبر: 284298
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۰
بازدید 668
حسین قلی در خانه نمایش کانون بوشهر صاحب لبخند می شود

نمایش عروسکی "یه مردی بود حسین قلی..." کاری از واحد هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر به روی صحنه می رود .

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون بوشهر : نمایش عروسکی "یه مردی بود حسین قلی" با طراحی و کارگردانی محسن حلوایی و جمعی از مربیان و هنرمندان کانون استان اجرا می شوداین  اثرنمایشی است براساس روایت منظوم شعر  مردی که لب نداشت نوشته احمد شاملو اجرا می شود و حکایت مردی است که مدام در حال کار و تلاش است و لبی برای خندیدن می خواهد.

نمایش به طور مشخص متکی بر روایت ادبی و شاعرانه شکل گرفته و برای اراﺌه به مخاطبان کودک و نوجوان شکل دراماتیک پیدا کرده است و در قالب نمایش عروسکی به صورت موزیکال  اجرا می شود .

محسن حلوایی کارشناس هنری کانون استان یکی از پیام های اصلی این نمایش را درک واقعی شادی و کمک کردن به دیگران  عنوان می کند .

گفتنی است : عوامل این نمایش در بخش های مختلف طراحی و کارگردانی محسن حلوایی ، بازی دهندگان : ملیحه کرمی - لیلا منصوری نژاد - فاطمه وحدت - نجمه تنگسیری - آهنگساز بهرنگ حکیمی پور  - ساخت عروسک ها فاطمه براری - ساخت تیزر و طراحی پوستر احسان رضایی و علی خادم ،هماهنگی ، اجرا و پخش موسیقی و افکت های صوتی محمد نجف پور هستند.

قابل ذکر است : این نمایش از تاریخ ۲۷ آذر ماه در خانه نمایش مرکز شماره ۲ کانون استان در ۲ نوبت صبح و عصر ویژه مدارس و عموم اجرا می شود .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =