دو قصه‌گوی تهرانی در بخش بین‌المللی جشنواره قصه‌گویی پذیرفته شدند

با اعلام رأی داوران بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون، دو قصه گوی کانون تهران در میان برترین‌های قصه‌گویی بخش بین‌الملل انتخاب شدند تا در مرحله نهایی با دیگر برگزیدگان این بخش رقابت کنند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران، گروه داوری این جشنواره از میان ۳۹۷ اثر ارسالی به دبیرخانه ۱۵ قصه را به بخش بین‌المللی این رویداد معرفی کرده است.

بنا بر این گزارش، برگزیدگان بیست دوره گذشته جشنواره قصه‌گویی در مراحل بین‌المللی، ملی و منطقه‌ای و همچنین قصه‌گویان و مجریان حرفه‌ای دارای سابقه اجرا در رسانه ملی و تئاتر کشور در بخش بین‌الملل این جشنواره با یکدیگر به رقابت پرداختند.

بر این اساس «فاطمه روحی رحیم » مربی مسئول مرکز شماره 31 کانون تهران با قصه «رستم و اسفندیار» و «فرزاد شیرمحمدی» قصه‌گوی تهرانی با قصه «شنگول و منگول و حبه انگور» در جمع برگزیدگان بخش بین‌الملل شناخته شدند تا در این رویداد فرهنگی با دیگر برگزیدگان رقابت کنند.

همچنین هفت قصه گوی خارجی از کشورهای فرانسه، اسپانیا، ترکیه، کره، استرالیا، لبنان، افغانستان به عنوان برگزیدگان این بخش انتخاب شدند.

بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی از ۲۶ تا ۲۹ آذر، در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب تهران برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =