کانون پرورش فکری نهاد ویژه ای است که نقش موازی برای آن تعریف نشده است

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان شمالی ، منیر صادقی مدیر کل کانون به همراه مسئولین اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی ، با شجاعی ، استاندار جدید خراسان شمالی دیدار کردند

 شجاعی ، استاندار خراسان شمالی در این دیدار ، نقش کانون را در پرورش خلاقیت بسیار مهم دانسته و افزود : کانون پرورش فکری نهاد ویژه ای است که نقش موازی برای آن تعریف نشده است  .

وی پیرو گزارش " صادقی " مدیر کل کانون ، درباره افزایش سرانه فضا در چند سال اخیر و وضعیت پروژه های استان ، عملکرد این اداره کل را مثبت ارزیابی کرد و بیا داشت : ما کاملا با توسعه و ارتقاء زیرساخت های کانون در استان موافقیم و در همین راستا دستور پیگیری و تسریع در روند عملیات عمرانی پروژه های کانون را به مسئولین ذی ربط ابلاغ کرد.

همچنین صادقی گفت : در حال حاضر مجتمع جامع و فراگیر بجنورد با بیش از سه هزار متر مربع زیربنا ، آماده افتتاح است که با تامین نیروی انسانی به بهره برداری خواهد رسید .

وی همچنین از آمادگی افتتاح کتابخانه سیار روستایی 2 شیروان و آمفی تآتر مرکز صفی آباد خبر داد و افزود : 6 پروژه در شهرستان های فاروج ، مانه و سملقان ، جاجرم ، شیروان ، اسفراین و غلامان در دست احداث است که همت و پیگیری مسئولین ذی ربط جهت مساعدت به منظور تسریع در روند ساخت این پروژه ها را می طلبد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =