توسعه حمایت‌گرانه از فعالیت‌های کانون، ضامن پرورش نسلی خلاق و آفریننده

مدیرکل کانون پرورش فکری استان اردبیل در دیدار با بهمن حسین زاده معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری اردبیل، خواستار توجه بیش‌ازپیش به کانون و فعالیت‌های آن شد.

 به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، در این دیدار بهمن حسین زاده با حمایت از فعالیت‌ها و دست آوردهای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، نسبت به رفع کمبودها، نیازهای اساسی و اعتباری و همکاری‌های بیشتر قول مساعد داد.

زعفر احدزاده نیز ضمن قدردانی از نقش حمایتی اکبر بهنام جو استاندار اردبیل و معاونان او، گفت: کانون متولی پرورش استعدادهای هنری و ادبی کودکان و نوجوانان است و این نهاد مهم فرهنگی نیازمند حمایت‌ها و توجه ویژه تمامی مسئولان استانی و در رأس آن‌ها استاندار فرهیخته استان است.

 وی تصریح کرد: جامعه هدف کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به‌عنوان آینده‌سازان کشور، می‌توانند در صورت افزایش کمی و کیفی خدمات، در قالب شهروندانی مفید و مؤثر و واجد تمامی ویژگی‌های مهم در حوزه دینی و نیز مهارت‌های زندگی و اجتماعی ورود کنند.

 مدیرکل کانون استان در ادامه سخنان خود به برخی کمبودهای موجود در ارائه خدمات اشاره کرد و از معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری خواست، با حمایت‌های بیش‌ازپیش، این اداره کل را در خدمت‌رسانی به کودک و نوجوان استان یاری کند.

احدزاده همچنین در دیداری جداگانه با سرپرست معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری  اردبیل، ضمن تشریح فعالیت‌های کانون خاطرنشان کرد: این نهاد فرهنگی متولی آموزش‌های هدفمند در حوزه‌های مختلف فرهنگی، هنری و ادبی برای کودکان و نوجوانان است و جامعه آینده ایران اسلامی محصول فعالیت‌های امروز خواهد بود.

این مدیر فرهنگی ضمن قدردانی از دیدگاه‌های حمایت گر و توسعه گر شهریار شیری آراسته، افزود: میزان آشنایی مسئولان از کیفیت و انواع برنامه‌های این دستگاه فرهنگی بسیار مؤثر و مفید در زمینه پرورش فکری و تربیت استعدادها و خلاقیت‌های کودکان و نوجوانان خواهد بود.

وی در این دیدار، حمایت دستگاه های اجرایی از آموزش‌های خاصی که در حوزه مهارت‌های زندگی و اجتماعی با رویکرد توجه به حقوق شهروندی، دارای ویژگی‌های برجسته فرهنگی، هنری و ادبی است، خواستار شد.

لازم به توضیح است، مدیرکل کانون استان در دیدارهایی جداگانه با احمد کنعان پور مدیرکل بازرسی و امور حقوقی و مشاور استاندار، ماریا موسوی مدیرکل امور سیاسی و انتخابات و همچنین مهدی بخشی مدیرکل امور اداری و مالی استانداری در خصوص ارتقا شاخص‌های فرهنگی، اجتماعی در حوزه کودکان و نوجوانان از طریق توجه به فعالیت‌های کانون پرورش فکری تأکید کرد.  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =