کد خبر: 284342
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۳
برگزاری ایده بازار اسباب‌بازی، بهمن ۱۳۹۷ در تهران

چهارمین نشست طراحان اسباب‌بازی و اولین نشست تخصصی بعد از رویداد چهارمین جشنواره ملی اسباب‌بازی با حضور طراحان و علاقه‌مندان اسباب‌بازی برگزار شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این نشست با حمایت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان روز سه‌شنبه ۲۰ آذر در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری با حضور محسن حموله رئیس دبیرخانه شورای نظارت بر اسباب‌بازی و آیدین مهدی‌زاده مسئول کمیته علمی چهارمین جشنواره برگزار شد.

در این نشست ضمن ارائه گزارش عملکرد کمیته علمی چهارمین جشنواره ملی اسباب‌بازی در خصوص برنامه‌های پیش رو نیز گفت‌وگو شد و موضوع برگزاری نشست به ایده بازار اسباب‌بازی گره خورد.

اعضای کمیته علمی در زمینه‌ی نحوه برگزاری ایده بازار که با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، شورای نظارت بر اسباب‌بازی، اداره کل سرگرمی‌های سازنده و بازی‌های رایانه‌ای کانون و دانشگاه امیر کبیر در بهمن امسال برگزار خواهد شد، مطالبی را ارایه کردند.

در این رویداد که ثبت‌نام آن از اول دی سال ۹۷ آغاز خواهد شد تمامی طراحان اسباب‌بازی می‌توانند ایده‌های جدید خود را ارایه کنند و ایده‌پردازان با گذراندن دوره‌های آموزشی تدارک دیده برای شکل دادن و نهایی شدن کار شرکت کنند. در مرحله بعد ایده‌ها از سوی گروهی از داوران منتخب کمیته علمی که متشکل از همه بخش‌های صنعت اسباب‌بازی خواهد بود داوری خواهد شد و در روز برگزاری رویداد از ایده‌های انتخاب شده پرده‌برداری خواهد شد و از سرمایه‌گذاران دعوت خواهد شد که ایده را مورد بررسی قرار داده و اقدام به خرید و یا مشارکت در تولید کنند.

محسن حموله مدیرکل سرگرمی های سازنده و بازی‌های رایانه‌ای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در جلسه خاطرنشان کرد که امسال حضور این اداره کل در ایده بازار بسیار با اهمیت خواهد بود و این اداره کل  اقدام به خرید برخی از ایده‌های شرکت کنندگان که از سوی شورای تولید کانون تایید خواهد شد اقدام می‌کند و در صورتی‌که شرایط برای تولید فراهم باشد با مشارکت بخش خصوصی اقدام می‌شود و در ضمن از طراحان و افراد حاضر در جلسه خواست که نقطه‌نظرهای خود را در خصوص برگزاری چهارمین جشنواره اعلام کنند تا برای بالا بردن کیفیت پنجمین جشنواره در برنامه‌ریزی سال آینده از این نظرها استفاده شود.

در پایان جلسه اعلام شد که این جلسه‌ها و نشست‌های طراحان هر ماه برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =