افتتاح نمایشگاه هفته بزرگداشت معلولان در مرکز فراگیر تبریز

نمایشگاه آثار منتخب کودکان و نوجوانان دارای نیازهای خاص با حضور مدیر کل کانون و مدیر مدارس استثنایی استان در مرکز فراگیر تبریز افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان آذربایجان شرقی در این مراسم برگزیده‌ای از آثار کودکان و نوجوانان دارای نیازهای خاص که در طول هفته‌ی بزرگداشت معلولان در کارگاه‌های هنری شرکت کرده‌بودند، به نمایش درآمده است.

در این مراسم علی بینش مدیر کل کانون استان با اشاره به فعالیت‌های گسترده مرکز شماره ۱ فراگیر در تبریز، در ارائه‌ی خدمات فرهنگی هنری به دانش‌آموزان مدارس استثنایی، بر توسعه‌ی این فعالیت‌ها تاکید کرد. وی استقبال خانواده‌ها از این فعالیت‌ها را، نشان موفقیت مرکز فراگیر کانون تبریز در این زمینه دانست و اظهار امیدواری کرد با گسترش مراکز فراگیر در استان، شاهد افزایش خدمت‌رسانی به این گروه از کودکان و نوجوانان باشیم.

خوشوقت، رییس مدارس استثنایی استان نیز با اشاره به نقش موثر کانون در ایجاد مراکز فراگیر و ارائه‌ی خدمات فرهنگی هنری به کودکان و نوجوانان دارای نیازهای خاص، از توسعه‌ی این مراکز استقبال و تصریح کرد: آماده‌ی هرگونه همکاری برای افزایش کمی و کیفی این فعالیت‌ها هستیم.

گفتنی است نمایشگاه آثار هنری کودکان و نوجوانا دارای نیازهای خاص ( معلولان جسمی حرکتی ) همه روزه در مرکز شماره‌ ۱ کانون تبریز پذیرای علاقه‌مندان است.

گزارش تصویری این مراسم را اینجا مشاهده فرمایید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =