جلسه کارگروه کودک و نوجوان ستاد گرامی‌داشت دهه فجر انقلاب اسلامی استان همدان

نخستین جلسه کارگروه کودک و نوجوان ستاد گرامی‌داشت دهه فجر انقلاب اسلامی استان همدان با حضور نمایندگان ادارات در کانون پرورش فکری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان همدان، در این جلسه که با حضور نمایندگان دستگاه‌های مختلف فرهنگی در سالن کنفرانس کانون برگزار شد، سید محمدرضا جوادی مدیرکل کانون و مسوول کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر استان ایام‌الله دهه فجر را یک فرصت مناسب برای هماهنگی و برنامه‌ریزی در خصوص تبیین ارزش‌های انقلاب اسلامی و انتقال این ارزش‌ها به کودکان و نوجوانان نام برد.

جوادی بر مشارکت دستگاه‌ها در اجرای برنامه‌های مختلف برای آشناسازی کودکان و نوجوانان با آرمان‌های انقلاب اسلامی تاکید کرد و خواستار برنامه‌ریزی دقیق برای انجام فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی در ایام دهه فجر شد.

مدیر کل کانون خاطر نشان کرد 336 عنوان برنامه در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب پیش بینی شده است که «خورشید تنها نیست»، « تمبر روزهای پایداری»، «جشن بزرگ انقلاب»، «چهل چراغ»، «تابلو خاطره ها»، « کوچه خاطرات» و کاروان پروانه‌های انقلاب از مهمترین برنامه‌ها می باشد.

مهدی روحی معاون شورای هماهنگی تبلیفات اسلامی و ستاد دهه فجر استان نیز بر اجرای برنامه‌های متناسب برای انتقال مفاهیم انقلاب با بهره گیری از ابزار هنر تاکید کرد و یادآور شد تجربه نشان داده است در زمان تحریم و تهدید، خلاقیت و ابتکار عمل در جامعه بیشتر خواهد شد.

در ادامه نمایندگان آموزش و پرورش، سازمان بهزیستی، صدا و سیما، کمیته امداد امام(ره)، حوزه هنری، شهرداری به ارایه نقطه نظرات در حوزه کودک و نوجوان پرداختند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =