کد خبر: 284368
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۷
بازدید 1342
کسب ۳ مقام برتر توسط اعضای فعال کانون فین

اعضای مرکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری فین در اولین گردهمایی ادبی « با حافظ در رضوان » موفق به کسب مقام برتر شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون هرمزگان، ۳ نفر از اعضای ادبی مرکز فرهنگی هنری کانون فین موفق به کسب رتبه برتر در اولین گردهمایی ادبی « با حافظ در رضوان » شدند.

زهرا خرمی مربی مسوول مرکز فرهنگی هنری فین گفت: ۳ نفر از اعضای نوجوان فعال مرکز فین در اولین همایش حافظ خوانی رضوان شرکت کردند که موفق به کسب رتبه برتر در شهرستان شدند.

وی افزود: این برنامه با حضور مسوولین بخش فین، شاعران مطرح استان و مسوول حوزه هنری وزارت ارشاد اسلامی هرمزگان برگزاردشد و از بین ۲۱ نفر شرکت کننده؛ رویا محمدی، فهیمه بخشی و هستی جعفرپور به ترتیب موفق به کسب عنوان برگزیده و شایستگان  تقدیر این همایش شدند.

خرمی خاطر نشان کرد: این همایش ادبی با هدف ارتقا سطح ادبی دانش‌آموزان و با محرویت خوانش اشعار حافظ، از نیمه دوم مهر سال جاری  در مدارس بخش آغاز شده است

وی گفت: در بخش رقابتی این همایش ۲۱ نفر به بخش نهایی رسیدند که ۱۰ نفر از آن‌ها اعضای فعال مرکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان شهرستان فین بودند.

هیئت داوران  که برگرفته از شاعران به‌نام استان بودند، اجرای قوی و زیبایی کلام اعضای کانون را از عوامل برگزیده شدن آن‌ها اعلام کردند.

این برنامه با همکاری دهیاری و انجمن شعر و ادب رضوان در بخش رضوان فین برگزارشد.

رضوان روستایی از توابع بخش فین در شهرستان بندرعباس مرکز استان هرمزگان است. روستای رضوان از توابع بخش فین و یکی از قطب‌های کشاورزی و محصولات زراعی در هرمزگان روستای رضوان محسوب می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =