کرمانشاهی‌ها رتبه‌های برتر مقاله‌نویسی بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی را کسب کردند

با اعلام نتایج در بخش مقاله‌نویسی بیست‌ویکمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی، دو مقاله از نویسندگان کرمانشاهی، به عنوان رتبه‌های برتر این جشنواره معرفی شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان‌ و نوجوانان استان کرمانشاه، با اعلام نتایج داوری در بخش علمی جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی، دو مقاله از استان کرمانشاه، به عنوان رتبه‌های اول و دوم این رویداد بین‌المللی معرفی شدند.

 در بخش علمی جشنواره بین‌المللی قصه‌گوییبه دبیری علیرضا حسن‌زاده، ۲۶۹ عنوان مقاله به دبیرخانه ارسال شد که از این بین ۵۰ مقاله از سوی هیات داوران انتخاب شد و پس از آن ۱۴ مقاله به مرحله دوم راه یافت.

محمد گودرزی‌دهریزی، مینا ذاکرشهرک و نگین صدری‌زاده به عنوان داوران بخش علمی پس از بررسی این آثار، ۴ عنوان مقاله را به عنوان مقاله‌های برتر مرحله نهایی معرفی کردند.

بر اساس رای داوران مقاله «بررسی اثربخشی آموزش مهارت‌های زندگی با روش قصه‌گویی بر افزایش مهارت‌های هم‌دلی با دیگران و مقابله با استرس در دانش‌آموزان مناطق زلزله‌زده ثلاث باباجانی(محور دول‌دره)» اثر «سارا نادری و لایق رحمانی» به عنوان رتبه اول بخش مقاله‌های بیست‌ویکمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان معرفی شد.

همچنین، مقاله «بررسی نقش قصه و قصه‌گویی خلاق بر فرسودگی تحصیلی در دانش‌آموزان پایه‌ی دوازدهم» اثر «جلیل الیاسی‌سرزلی و صابر شریفی» به عنوان رتبه دوم این رویداد بزرگ فرهنگی اعلام شد.

بیست‌و یکمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی روزهای ۲۶ تا ۲۹ آذر ۱۳۹۷ در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب تهران برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =