معرفی برگزیدگان دهمین ویژه‌برنامه‌ی هفته پژوهش؛ تقدیر از مربی مسئول کانون خلخال

با معرفی پژوهشگران برگزیده دهمین دوره‌ برنامه‌های هفته‌ی پژوهش در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، زهرا محیطی از کانون خلخال تقدیر شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، روز ۲۱ آذر ۱۳۹۷ و با حضور محمدرضا زمردیان معاون فرهنگی کانون، نفرهای برتر بخش‌های «مقاله»، «اقدام‌پژوهی» و «پایان‌نامه و طرح پژوهشی» دهمین ویژه‌برنامه هفته پژوهش کانون معرفی شدند.

بر همین اساس، در بخش اقدام پژوهی «راه‌کارهای تقویت پرورش حس دینی در بین نوجوانان دختر مرکز خلخال» اثر زهرا محیطی مربی مسئول کانون خلخال، ازجمله تقدیری‌های این بخش بود.

شایان‌ذکر است، درمجموع ۲۲۴ اثر بزرگ‌سال به دهمین ویژه‌برنامه هفته پژوهش ارسال شد که این آثار در سه بخش طرح‌های پژوهشی و پایان‌نامه‌ها، مقاله‌ها و اقدام‌پژوهی‌ها مورد داوری قرار گرفتند.

در بخش اقدام‌پژوهی، از مجموع ۷۲ گزارش ۶۸ اثر به مرحله داوری راه یافت. توصیه‌های داوران برای اثربخشی و ارتقای سطح کیفی آثار در این بخش، رعایت مراحل اقدام‌پژوهی در ارائه گزارش، توجه بیش‌تر به جمع‌آوری اطلاعات دقیق و اجتناب ازنظرها و تجربه‌های شخصی، ارایه راهکارها بر اساس مطالعه و بررسی، پرهیز از انتخاب موضوع‌های تکراری و کلیشه‌ای عنوان شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =