کارگاه آموزشی«آرامش خانواده، آسایش زندگی»

هم‌زمان با هفته پژوهش، مرکز فرهنگی هنری شهرستان رودسر کارگاه آموزشی«آرامش خانواده، آرامش زندگی» را با حضور اولیای اعضای این کانون برگزارکرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان گیلان، این کارگاه آموزشی با هدف ارتقای مهارت‌های اولیا در مسیر تربیت فرزندان و هم‌چنین، فراهم‌سازی زمینه‌های مناسب برای علاقه‌مندسازی سازی کودکان و نوجوانان به فراگیری مهارت‌های زندگی برنامه‌ریزی و به مرحله اجراگذاشته‌شد.

طی برگزاری این کارگاه که با همراهی مادران اعضای این کانون صورت‌گرفت، کارشناس ارشد روان‌شناسی بالینی و مشاور مراکز مشاوره و برنامه‌ریزی شهرستان لنگرود به تاثیر مستقیم سلامت جسم و روح والدین در سلامت فرزندان اشاره و به تشریح ویژگی‌های خانواده‌های راحت‌طلب، سختگیر و مقتدر پرداخت.

سارا راستگوی حقی درعین‌حال، شرایط حاکم بر این خانوده‌ها را در شکل‌گیری شخصیت کودکان و نوجوانان مهم‌ارزیابی و در این میان راه‌کارهایی برای تربیت کودکانی توان‌مند، عمل‌گرا و علاقه‌مند به فراگیری مهارت‌های زندگی ارایه کرد.

برپایه این گزارش، پاسخ‌گویی به پرسش‌های حاضران درخصوص راه‌های علاقه‌مندسازی فرزندان به مهارت‌آموزی، ازدیگر بخش‌های این کارگاه آموزشی بود و درپایان نیز والدین از نمایشگاه دست‌آوردهای کودکان و نوجوانان بازدیدکردند.

گفتنی است، ویژه‌برنامه‌های هفته پژوهش کانون از ۲۴ تا ۳۰ آذر ۱۳۹۷ با شعار« مسیر زندگی، پژوهش- مقصد و یافتن» در مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان سراسر استان گیلان برگزارمی‌شود و برپایی نشست والدین با محوریت «پژوهش، کودک و نوجوان» گامی در همین مسیر محسوب‌می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =