آثار هنری اعضا مراکز کانون کرج نقد و بررسی شد

            کارشناس و مربیان هنری کانون البرز، در نشست صمیمانه‌ای آثار هنری اعضا را نقد و بررسی کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون البرز، این نشست با هدف انتقال تجربیات همکاران و آشنایی آن‌ها با شیوه‌ها وتکنیک‌های مختلف آموزشی و فراهم شدن بستری جهت معرفی توانمندی‌های ویژه مربیان و اعضا  برگزار شده بود .

مربیان هنری کانون البرز در این نشست ضمن به همراه داشتن چند اثر از اعضا خود، در خصوص مراحل مختلفی که منجر به تولید اثر شده است از جمله فضا سازی کلاس، مشارکت اعضا و تناسب موضوعات با فعالیت‌های فرهنگی مرکز برای دیگر همکاران توضیحاتی را بیان کرده و نقطه نظرات همکاران را در خصوص نقد و بررسی آثار شنیدند.

بهزاد ابوالقاسم حسینی، کارشناس هنری کانون استان نیز با اشاره به بازخوردهای مثبت این گونه تعاملات، از برگزاری مستمر چنین جلساتی به عنوان اهداف بلند مدت به منظور شناخت توانمندی‌های مربیان و اعضا و تعامل هر چه بیشتر مربیان با کودکان ونوجوانان در استان یاد کرد .

لازم به توضیح است که گروه نوازندگان مرکز هشتگرد کانون کرج با مربی‌گری زهرا ناصر زارع در بخشی از این نشست با نواختن آهنگ سه تار فضای زیبایی را ایجاد کردند.

در این نشست تخصصی که روز شنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۷، مربیان عادی هنری مراکز و مربیان کلاس‌های دوره‌ای (ویژه) در رشته های نقاشی، خوشنویسی، موسیقی، عکاسی و سفالگری،  ، مهری فلاح، معاون فرهنگی، اجرایی کانون البرز و بهزاد ابوالقاسم حسینی،  کارشناس هنری کانون استان حضور داشتند.  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =