کد خبر: 284455
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۹
بازدید 404
ققنوس بیست و هشتم منتشر شد

بیست و هشتمین شماره مجله ققنوس در اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس منتشر شد.

به گزارش روابط عمومی کانون فارس، معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان فارس با اعلام این خبر گفت: مرکز فرهنگی هنری آباده با همتی بلند، بیست و هشتیمن شماره ققنوس را در چهاردهمین سال انتشار در اختیار مربیان و کودکان و نوجوانان قرار داده است.

سعیدرضا کامرانی با اشاره به شکل‌گیری مجله ققنوس به همت مرحوم پارسا غریب‌خانی، عضو و مربی فقید کانون فارس گفت: ققنوس در طول 12 سال جایگاه ویژه‌ای را در بین کودکان ونوجوانان شهرستان آباده باز کرد و پس از آن به صورت استانی منتشر شد و در حال حاضر ققنوس به دست بسیاری از کارشناسان کانون در کشور می رسد.

مدیر مسئول مجله ققنوس، همت و تلاش مربیان مرکز فرهنگی هنری آباده و حمایت مدیریت و کارکنان کانون فارس را دلیل ماندگاری مجله عنوان کرد.

بیست و هشتمین شماره ققنوس با سخن مدیر مسئول آغاز می شود و با نوشته ای با عنوان «مردی که دلش نغمه‌های ایل بود» مربوط به زندگی فرهاد گرگین پور نوازنده روشندل و فقید آباده ادامه می‌یابد. مصاحبه  با مربی مسئول مرکز فرهنگی هنری شماره 2 شیراز، داستان‌ها و اشعار اعضای کانون، معرفی شهرستان کازرون، معرفی هانس کریستین اندرسون، نویسنده معروف دانمارکی و مطالب خواندنی دیگری محتوای این شماره را تشکیل می دهد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =