مربیان کانون آذربایجان شرقی با روش‌های استعدادیابی و فعالیت‌های علمی آشنا می‌شود

پودمان‌های آموزشی «چگونگی کشف و پرورش استعداد اعضا در فعالیت‌های مراکز» و «فعالیت‌های علمی کودکان و نوجوانان» با حضور مربیان مراکز کانون استان آذربایجان شرقی در حال برگزاری است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان آذربایجان شرقی پودمان‌ آموزشی «چگونگی کشف و پرورش استعداد اعضا در فعالیت‌های مراکز» با هدف آشنایی مربیان با ثبت تجربیات کاری و مستندسازی فعالیت‌ها و طبقه‌بندی آثار حاصل از فعالیت‌ها و توانایی عملی انجام آن در حال برگزاری است.

شناخت مفهوم استعداد و استعدادیابی، آشنایی با چگونگی روش‌های کشف و پرورش استعداد، آشنایی با نحوه‌ی برخورد با کودکان و نوجوانان مستعد و نحوه‌ی ارجاع آنان به مراکز معتبر از اهداف این پودمان آموزشی بیان شده است.

مینا حاجی‌زاده مدرس این پودمان آموزشی ویژه‌ی مربیان فرهنگی است که به مدت ۱۶ ساعت آموزشی و طی روزهای ۲۴ و ۲۵ آذرماه در مرکز آموزش کانون تبریز برگزار می‌شود.

پودمان آموزشی «فعالیت‌های علمی کودکان و نوجوان» نیز به مدت ۱۶ ساعت در روزهای ۲۷ و ۲۸ آذرماه در این مرکز آموزشی برگزار خواهد شد.

این پودمان آموزشی با هدف آشنایی مربیان فرهنگی با فعالیت‌های علمی مراکز و روش‌های اجرای آن، شناخت انواع فعالیت‌های علمی، نحوه‌ی اجرا و چگونگی ارزشیابی آنها برگزار می‌شود.

سیدحسین امیدیانی مدرس این پودمان آموزشی خواهد بود.

گفتنی است دوره‌ها و پودمان‌های آموزشی متعددی به صورت حضوری و غیرحضوری با هدف افزایش مهارت‌های کارکنان کانون در طول سال برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =