کد خبر: 284488
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۰
بازدید 593
مربی کانون گیلان، برگزیده دهمین ویژه‌برنامه هفته پژوهش شد

«سیده آمنه فلاح زحمتکش» مربی مرکز فرهنگی هنری لاهیجان استان گیلان، برگزیده بخش «اقدام‌پژوهی» دهمین ویژه‌برنامه هفته پژوهش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان گیلان برترین‌های دهمین ویژه‌برنامه هفته پژوهش کانون، درحالی معرفی‌شدند که «سیده آمنه فلاح زحمتکش»، مربی فرهنگی کانون لاهیجان عنوان برگزیده بخش«‌اقدام پژوهی» را به خود اختصاص داد.

برپایه این گزارش، داوری این بخش از دهمین ویژه‌برنامه هفته پژوهش را که در سه بخش «مقاله»، «اقدام‌پژوهی» و «پایان‌نامه و طرح‌پژوهشی» صورت‌گرفت، بهمن کاظمی و مریم رضایی بر عهده‌داشتند و از میان ۶۸ اثر راه‌یافته به مرحله داوری، طرح اقدام‌پژوهی فلاح زحمتکش، با عنوان «چگونه می‌توانیم مهارت روخوانی اعضای گروه سنی ب را تقویت کنیم» را به عنوان اثر برتر معرفی‌کردند.

گروه داوری هم‌چنین «اعظم ایزدی» را به عنوان دیگر برگزیده این بخش معرفی و «مهین وزیری» و «زهرا محیطی برندق» را نیز شایسته تقدیر شناخت.

داوران این بخش توصیه‌هایی نیز به شرکت‌کنندگان برای اثربخشی و ارتقای سطح کیفی آثار و رعایت مراحل اقدام‌پژوهی در ارایه‌ی گزارش داشتند و دراین میان توجه بیش‌تر به جمع‌آوری اطلاعات دقیق و پرهیز از اعمال نظر و تجربه‌های شخصی را در مسیر انجام فعالیت اقدام‌پژوهی موثردانستند.

 کاظمی و رضایی در بیانیه پایانی هم‌چنین، ارایه‌ی راه‌کار براساس مطالعه و بررسی و اجتناب از انتخاب موضوع‌های تکراری و کلیشه‌ای را  برای توفیق بیش‌تر اقدام‌پژوهان لازم و ضروری خواندند.

گفتنی است آیین معرفی برگزیدگان با حضور محمد رضا زمردیان، معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان صورت‌گرفت و در این میان ۱۰ پژوهش‌گر برتر بخش‌های «مقاله»، «اقدام‌پژوهی» و «پایان‌نامه و طرح‌پژوهشی» معرفی و تجلیل شدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =