کد خبر: 284489
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۱
فریده فرجام به تماشای مهمان‌های ناخوانده نشست

نویسنده کتاب «مهمان‌های ناخوانده» در حاشیه جشنواره بین‌المللی کتاب کودک و نوجوان کاشان به تماشای نمایش «مهمان‌های ناخوانده» نشست.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، شهر کاشان در روزهای ۲۲ تا ۲۵ آذر ۱۳۹۷ به مناسبت برگزاری جشنواره بین‌المللی کتاب کودک و نوجوان میزبان شاعران، نویسندگان و تصویرگران بود.

بر اساس این گزارش نمایش «مهمان‌های ناخوانده» به نویسندگی و کارگردانی زهرا مریدی از تولیدات طرح «کتاب، تئاتر، مدرسه» مرکز تئاتر کانون نیز هم‌زمان با جشنواره بین‌المللی کتاب کودک و نوجوان در کاشان اجرا شد.

بر همین اساس فریده فرجام نیز در حاشیه‌ی این رویداد فرهنگی نمایش «مهمان‌های ناخوانده» را تماشا و پا به پای بچه‌ها ذوق کرد و به همه تماشاگران انرژی بخشید.

وی هم‌چنین در پایان این نمایش در سخنان کوتاهی ضمن ابراز خرسندی از حضور در شهر کاشان و شرکت در جشنواره بین‌المللی کتاب کودک و نوجوان گفت هرگز فکر نمی‌کردم روزی به این شهر سفر کنم.

فرجام هم‌چنین به کارگردان نمایش پیشنهاد کرد به خاطر این‌که در داستان «مهمان‌های ناخوانده» آمده پیرزن خانه‌ای به اندازه غربیل داشت در صورت امکان در نمایش یک عدد غربیل نیز به بچه‌ها نشان داده شود تا بچه‌های امروزی که ممکن است کم‌تر با این‌گونه ابزارها سروکار داشته‌اند با آن آشنا شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =