مدیرکل کانون استان: در چهل‌سالگی انقلاب اسلامی، دستاوردهای مهم کانون به مردم معرفی می‌شود

اداره کل کانون پرورش فکری کرمانشاه[به عنوان مسوول کمیته کودک و نوجوان] از کمیته‌های خوب و پرتلاش استان در بخش ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی معرفی شده است.

 به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، جلسه شورای فرهنگی این اداره کل با موضوع نقد و بررسی برنامه‌های ویژه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شد.

در این جلسه که ظهر امروز سه شنبه ۲۷ آذرماه ۱۳۹۷ برگزار شد، مدیرکل کانون استان، ضمن اشاره به برکات پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی در مباحث فرهنگی، معرفی دستاوردها و موفقیت‌های چهل‌ساله انقلاب در مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را یکی از وظایف مسوولین و کارکنان کانون برشمرد.

«مهناز فتاحی»، مدیرکل کانون استان کرمانشاه در این جلسه گفت: مردم ما قطره قطره برای پیروزی انقلاب اسلامی خون دادند تا به اصل انقلاب برسیم.

مدیرکل کانون استان همچنین افزود: همه ما ایثار کردیم. ما مردم ایستاده‌ای بوده ایم. اگر کودک بودیم، جوان بودیم، ...ایثار کردیم. گذشتن از خودمان ایثار بوده است.

او همچنین در بخشی دیگر از سخنانش با اشاره به فعالیت‌های مختلف کانون و حضور پررنگ و درخشان اعضا و مربیان این نهاد فرهنگی در عرصه‌های مختلف ملی و بین‌المللی افزود: کانون تلاش کرده است تا همواره موفقیت‌ها و تلاش‌های فرهنگی خودش را به دیگران و مخاطبان نشان دهد.

فتاحی همچنین گفت: کانون پرورش فکری کرمانشاه[ به عنوان مسوول کمیته کودک و نوجوان] به خاطر ماهیت کارش، از کمیته‌های خوب و پرتلاش استان در بخش ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی معرفی شده است.

در ادامه این جلسه اعضای شورای فرهنگی کانون استان به ارائه پیشنهادهای خود پیرامون برگزاری باشکوه برنامه‌های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب در مراکز کانون پرداختند.

در پایان این جلسه، مدیرکل کانون استان از "نادر حسینی"، کارشناس ارزیابی و عملکرد استان به خاطر راه‌اندازی خانه فن‌آوری و هنر در مجتمع فرهنگی و هنری آفرینش با اهدای لوح سپاس قدردانی کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =