قصه گویان هرمزگان در بیست و یکمین جشنواره قصه گویی دوم شدند

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان هرمزگان گفت: با معرفی قصه گویان برتر بیست و یکمین جشنواره بین المللی قصه گویی، عفت تفضلی و مبینا جعفری از این استان هردو مقام دوم این دوره از جشنواره را به دست آوردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون هرمزگان، ناهید سلیمانی مدیر کل کانون هرمزگان گفت: در بخش زنان و مردان عفت تفضلی مربی مرکز شماره ۲ بندرعباس با قصه‌ «ماهی کوچولو» رتبه دوم را به دست آورد و رتبه های اول و سوم به قصه گویان کرمانشاه و کرمان رسید.

وی بیان داشت: در بخش دختران و پسران نیز مبینا جعفری عضو مرکز فرهنگی هنری کانون شماره ۴ بندرعباس از هرمزگان رتبه دوم را به دست آورد و رتبه اول آن به نگار موحدی رودی از خراسان رضوی رسید.

مبینا جعفری عضو مرکز فرهنگی هنری کانون شماره ۴ بندرعباس است که با قصه «کلوچه خوشمزه» در مرحله ملی رتبه دوم این دوره از جشنواره قصه گویی را به دست آورد.

مراسم پایانی جشنواره بین ‌المللی قصه‌ گویی پنج ‌شنبه شب با حضور فاضل نظری مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری برگزار شد.

احترام برومند، لیلی رشیدی، منصور ضابطیان، علی خانجانی و فرهاد حسن زاده هیات داوران بخش ملی برگزیدگان این بخش جشنواره قصه گویی را برعهده داشتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =