احداث دوباره ساختمان کانون ثلاث‌باباجانی در زمینی بزرگ‌تر

ساختمان جدید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در شهر ثلاث‌باباجانی که بر اثر زلزله سال گذشته آسیب دیده بود، در زمین بزرگ‌تری احداث می‌شود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، تخریب این مرکز آسیب‌دیده و جریان احداث دوباره آن در حالی آغاز می‌شود که شهرداری این شهر نیز با اهدای این زمین  - که در مجاورت مرکز فعلی قرار دارد - در ساخت کتاب‌خانه‌ای بزرگ‌تر برای کودکان و نوجوانان این شهر مشارکت کرد.

مدیرکل کانون کرمانشاه  در این زمینه توضیح داد که مرکز فرهنگی کانون پرورش فکری شهرستان ثلاث‌باباجانی سال‌ها پیش در زمینی به مساحت ۱۸۰ متر مربع احداث و به کودکان این شهر خدمات فرهنگی و هنری ارایه می‌کرد اما به علت وقوع زلزله ۲۱ آبان ۱۳۹۶ تخریب شده بود.

مهناز فتاحی ادامه داد: در مدت کوتاهی پس از وقوع زلزله و در پی تخریب مرکز کانون، برنامه‌های فرهنگی کانون در شهرستان ثلاث‌باباجانی در چادرهای فرهنگی و سپس در محل کانکس‌های اهدایی برای کودکان و نوجوانان مناطق زلزله‌زده ادامه پیدا کرد.

او پس از برگزاری نشستی با فرماندار، شهردار و اعضای شورای شهر ثلاث‌باباجانی گفت: با اهدای زمین از سوی شهرداری، به‌زودی عملیات تخریب مرکز قدیمی و ساخت مرکز تازه کانون پرورش فکری در زمینی به مساحت نزدیک به ۵۰۰ متر مربع آغاز خواهد شد.

این مرکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری در شهر زلزله‌زده ثلاث باباجانی در پارک شهرک «تایجوزی» واقع شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =