تجلیل از مدیرکل و دبیر شورای اقامه نماز کانون سمنان

آیین اجلاس استانی نماز در سمنان برگزار و از اداره‌کل کانون پرورش فکری استان به‌عنوان دستگاه برتر در امر توسعه و ترویج نماز تجلیل شد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان سمنان، مهدی جمال مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سمنان از معرفی این مجموعه فرهنگی، هنری و ادبی به‌عنوان دستگاه برتر در امر توسعه و ترویج نماز خبر داد و گفت: همزمان با اجلاس استانی نماز از مدیرکل و دبیر شورای اقامه نماز کانون پرورش فکری سمنان با اهدای لوح، تجلیل شد.

بر اساس این گزارش، در اجلاس نماز این استان که با حضور محمود مظفر قائم‌مقام ستاد اقامه نماز کشور، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان، سعید ناجی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان، محمدرضا شمس‌الدین مشاور استاندار و مدیر ستاد اقامه نماز استان سمنان، جمعی از روحانیون، مدیران کل دستگاه‌های اجرائی و دبیران شورای اقامه نماز در دفتر نماینده ولی فقیه برگزار شد از ۴۷ فعال نماز و دستگاه برتر در اقامه نماز تجلیل شد.

هدف از برگزاری این اجلاس، تبیین نقش و عملکرد مدیران در ارتقای فرهنگ اقامه‌ی نماز و هم‌چنین تببین شیوه‌ها و مهارت‌های دعوت به نماز بود و در پایان، عملکرد ۷۶ دستگاه اجرایی استان سمنان در حوزه‌ی نماز بر اساس برنامه‌ی نظام جامع ارزیابی سال۱۳۹۶، در قالب پنج‌گروه علمی، آموزشی و پژوهشی، فرهنگی و ورزشی، مدیریتی و قضایی، اجتماعی و رفاهی، عمرانی، تولیدی و اقتصادی، مورد بررسی قرار گرفت.

گفتنی است؛ مشاور استاندار و مدیر ستاد اقامه نماز استان با اهدای لوح سپاس از مدیرکل و دبیر شورای اقامه نماز کانون پرورش فکری سمنان که مؤفق به برخورداری از فضیلت نماز و کسب رتبه تقدیر به نماز شده‌اند، قدردانی کرد.

در بخشی از این لوح تقدیر خطاب به مدیرکل کانون استان سمنان آمده است: به پاس خدمات مشتاقانه آن مدیریت و اعضای محترم شورای اقامه‌ نماز آن سازمان در امر ترویج و توسعه فرهنگ نماز و محقق‌نمودن اهداف و برنامه‌های ابلاغی سال ۱۳۹۶، مراتب تقدیر و تشکر صمیمانه خویش را تقدیم می‌داریم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =