کد خبر: 284783
تاریخ انتشار: ۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۲
موفقیت مربی و عضو کانون سنقر در دو رویداد بین‌المللی

مربی مرکز فرهنگی‌هنری کانون سنقر در استان کرمانشاه در جشنواره بین‌المللی عکس خیام درخشید و عضو نوجوان این مرکز نیز برای شرکت در مسابقات جهانی محاسبات ذهنی و چرتکه راهی مالزی شد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، عکس‌های اسماء اصغری، مربی هنری کانون پرورش فکری شهرستان سنقر به جشنواره بین‌المللی عکس خیام راه یافت.

بر اساس این گزارش جشنواره بین‌المللی عکس خیام، تنها جشنواره داخلی زیر نظر فدراسیون بین‌المللی هنر عکاسی فیاپ (FIAIP) است و عکس‌های راه‌یافته به این جشنواره، ضمن ثبت در آرشیو فدراسیون به نام عکاس، برای دریافت القاب فیاپ نیز محاسبه خواهد شد.

لقب (AFIAP) یا هنرمند فیاپ، لقبی است که به هنرمندان عکاسی اعطا می‌شود که کیفیت‌ها و تکنیک‌های هنری و تولیدات هنری آنها از طریق شرکت در جشنواره‌های عکاسی بین‌المللی زیر نظر فیاپ تایید شده باشد.

 بر اساس خبر دیگری یاسمن آستانی، عضو فعال مرکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری شهرستان سنقر نیز  برای شرکت در مسابقات جهانی محاسبات ذهنی و چرتکه به کوالالامپور سفر کرد.

او متولد سال ۱۳۸۲ و از سال ۱۳۸۸ تاکنون عضو مرکز کانون سنقر استان کرمانشاه است که در سه سال اخیر نفر اول کشوری در مسابقات کودکان هوشمند شده است.

آستانی دانش‌آموز سال اول دبیرستان است و در سومین سال شرکت در مسابقات چرتکه، به عنوان نفر برتر کشوری برای مسابقه در سطح E  به مالزی اعزام شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =