آثار راه‌یافته به مسابقه‌ی یازدهمین جشنواره پویانمایی اعلام شد

آثار راه‌یافته به دو بخش‌ مسابقه‌ ایران و بین‌الملل یازدهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران از سوی هیئت انتخاب اعلام شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، هیئت انتخاب یازدهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران، ۵۸۳ فیلم رسیده به بخش مسابقه ایران و ۱۰۰۴ فیلم رسیده به بخش مسابقه بین‌الملل را بازبینی کرد.

بر این اساس، اسامی پویانمایی‌های‌ ایرانیِ راه یافته به بخش مسابقه ایران شامل آثار پویانمایی، دانشجویی، دینی و ارزش‌های انقلاب اسلامی و آثار بلند و بخش مسابقه بین‌الملل جشنواره شامل آثار پویانمایی، دانشجویی و بلند اعلام شد.

هیئت انتخاب این دوره از جشنواره، در پایان ۱۲۶ اثر شامل ۹۸ اثر پویانمایی، ۱۶ اثر دانشجویی، ۱۱ اثر دینی و ارزش‌های انقلاب اسلامی و ۱ فیلم بلند راه یافته به بخش مسابقه ایران را معرفی کرد.

در عین حال، از بین همین آثار ایرانی اسامی ۲۷ فیلم‌ پویانمایی، ۶ فیلم دانشجویی و ۱ فیلم بلند و همچنین از بین آثار خارجی نیز اسامی ۱۵۳ اثر شامل ۱۰۶ پویانمایی، ۴۶ اثر دانشجویی و ۱ فیلم بلند به بخش مسابقه‌ بین‌الملل این جشنواره اعلام شد.

هیأت انتخاب این دوره از جشنواره را اسماعیل شرعی، محمد خیراندیش، امید خوش‌نظر، رضا منتظری‌مقدم، مریم خلیل‌زاده، بابک نکویی و علی نوری‌اسکوئی تشکیل می‌دهند.

علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی جشنواره به نشانی www.tehran-animafestival.ir اسامی آثار راه‌یافته به بخش مسابقه‌ی ایران و بین‌الملل را دریافت کنند.

یازدهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران از ۱۲ تا ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =