جلوه‌گری بصیرت و ولایت‌مداری کانونی‌ها در یوم‌الله ۹ دی

کارکنان و اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان با حضور در مراسم ‌بزرگ‌داشت حماسه نهم دی و اجرای فعالیت‌هایی هدف‌مند، بصیرت و ولایت‌مداری خود را به نمایش‌گذاشتند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان گیلان، هم‌زمان با سال‌گشت یوم‌الله نهم دی ۱۳۸۸ «روز بصیرت و میثاق امت با ولایت»، کارکنان ستادی، مربیان و اعضای مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری استان گیلان ضمن اعلام حمایت از حریم ولایت، بصیرت و آگاهی خود را درمواجهه با نحله‌های دشمنان اسلام و انقلاب به تصویرکشیدند.

بر همین اساس، حضور کارکنان و اعضای کانون در این مراسم که با شعار محوری«۴۰ سال ولایت‌مداری، بصیرت و استقامت؛ رمز ماندگاری انقلاب اسلامی» و در پیاده‌راه فرهنگی(میدان شهرداری) شهر رشت صورت‌گرفت، ازجمله این برنامه‌ها در سایه‌ی همراهی با مردم مسلمان ایران اسلامی‌ بود.

برپایه‌ این‌گزارش، مراسم بزرگ‌داشت این حماسه ماندگار در شهرستان‌ها و مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری سراسر استان گیلان نیز جلوه‌ای دیگر داشت و مربیان این مجموعه‌ی فرهنگی با مشارکت دیگر دستگاه‌های فعال در این حوزه، به برنامه‌ریزی و اجرای فعالیت‌های فرهنگی، ادبی و هنری پرداختند.

حضور در مراسم برزگ‌داشت یوم الله ۹ دی، دعوت از اعضا و دانش‌آموزان و حضور در مدارس، تبیین اهمیت «روز بصیرت و میثاق امت با ولایت» و تشریح پیام‌های آن برای مخاطبان، معرفی کتاب، قصه‌گویی، شعرخوانی و بحث آزاد، از جمله‌ی این فعالیت‌ها به‌شمارمی‌رفت.

درهمین‌حال، مربیان کانون به برگزاری کارگاه‌های آموزش کاردستی، نقاشی و خوش‌نویسی با موضوع حماسه ۹ دی پرداختند و در قالب برپایی کارگاه ادبی، زمینه‌ی تقدیم دل‌نوشته‌های کودکان و نوجوانان را به رهبر معظم انقلاب اسلامی( مدظله العالی) فراهم‌کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =