عملکرد شش ماهه نخست سال  بررسی شد

در نشست شورای فرهنگی استان با حضورسرپرست کانون کهگیلویه و بویراحمد و کارشناسان فعالیت‌های شش ماهه نخست سال 1397 تحلیل و فعالیت‌های این اداره کل در ماه های باقی مانده سال تبیین شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد ، در این جلسه، بر برنامه‌ریزی مناسب برای جذب اعضای علاقه‌مند در کلاس‌های شهریه‌ای تأکید شد.

بر اساس این گزارش سرپرست کانون این استان با بررسی آماری فعالیت های اجرایی کانون کهگیلویه و بویراحمد در شش ماهه اول سال 97 خواستار توجه بیش از پیش و مستمر کارشناسان بر فعالیت های اجرایی مراکز شد.

محمود پیروزه گفت: سازمانی پویا است که فعالیت ها را به درستی رصد تا با شناخت نقاط قوت و ضعف ،در رفع کاستی ها تلاش و به تقویت نقاط قوت بپردازد.  

وی تأکید کرد: برنامه ها و فعالیت های فرهنگی، هنری و ادبی بسیار خوبی در مراکز فرهنگی هنری کانون استان اجرا می شود که امید است با بررسی نقاط ضعف و تبدیل به نقاط قوت در عملکرد نیمه دوم سال شاهد پیشرفت اهداف و برنامه‌ها در واحدهای فرهنگی ، هنری و ادبی و فعالیت های کانون استان باشیم.

در ادامه این جلسه کارشناسان فرهنگی، هنری و ادبی به ارائه گزارش عملکرد پرداختند.

برگزاری طرح شاخص فرهنگی هنری در فصل زمستان ، تشریح برنامه های دهه فجر از دیگر دستور کارهای  شورای فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =