اعلام حمایت شهردار یاسوج  از برنامه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

شهردار یاسوج در دیدار با سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد حمایت خود را از فعالیت‌های کانون برای کودکان و نوجوانان اعلام کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد ، شهردار یاسوج  در دیدار سرپرست اداره کل کانون پرورش فکری این استان از فعالیت‌های کانون برای کودکان ونوجوانان حمایت کرد.

شهردار یاسوج از فعالیت های کانون برای کودکان و نوجوانان اظهار خرسندی کرد و گفت: در دو بازدیدی که از کانون داشته ام به حساسیت و اهمیت کار برای کودکان و نوجوانان پی بردم و محیط و فضای آموزشی کانون باید در خور شان کودکان و نوجوانان این مرزو بوم باشد.

نستهن مقدم  افزود: شهرداری یاسوج  مراسم‌های ویژه‌ی کودکان و نوجوانان در این شهرستان که توسط کانون برگزار می‌شود را حمایت می‌کند.

سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان نیز در این نشست نیازها و انتظارات کانون از شهرداری این شهر را عنوان کرد و گفت: بی شک کانون با حمایت دستگاه هایی همانند شهرداری می تواند عملکرد بهتری داشته و خدمات ارزنده تری را به کودکان و نوجوانان ارائه نماید.

محمود پیروزه اظهار داشت: کانون پرورش فکری دامنه ارتباطات بیشتری با شهرداری و شورای شهر خواهد داشت تا از این ظرفیت برای پیشبرد اهداف فرهنگی و هنر استان بیشتر استفاده شود.

بررسی چگونگی واگذاری زمین مجتمع فرهنگی هنری یاسوج، پیگیری نوع حمایت‌های  شهرداری از برنامه های فرهنگی هنری کانون از موارد طرح شده در این نشست بود.

استان کهگیلویه و بویراحمد دارای 18 مرکز فرهنگی هنری ثابت، سیار و پستی است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =