مریم نوشاد قباد مربی مسوول مرکز فرهنگی هنری قروه درجزین پژوهشگر برتر جشنواره پژوهش کانون

مریم نوشاد قباد مربی مسوول مرکز فرهنگی هنری قروه درجزین از استان همدان جزو 10 پژوهشگر برتر جشنواره پژوهش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور در سال 1397 معرفی و تقدیر شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان همدان، نوشاد قباد در بخش پایان نامه نویسی با ارائه طرح پژوهشی خود با عنوان « بررسی ادبیات فولکلور منطقه ی درگزین پیرامون قصه‌های عامیانه، ترانه‌ها، لالایی‌ها و چیستان‌ها» موفق به کسب رتبه سوم این بخش از مجموعه فرهنگی پژوهش شد.

در این مراسم با حضور محمدرضا زمردیان معاون فرهنگی کانون، نفرهای برتر بخش‌های «مقاله»، «اقدام‌پژوهی» و «پایان‌نامه و طرح پژوهشی» دهمین ویژه‌برنامه هفته پژوهش کانون معرفی شدند، در عین حال از کارشناسان برتر استانی کانون نیز قدردانی شد.

بر این اساس، در مجموع ۲۲۴ اثر بزرگ‌سال به دهمین ویژه‌برنامه هفته پژوهش ارسال شد که این آثار در سه بخش طرح‌های پژوهشی و پایان‌نامه‌ها، مقاله‌ها و اقدام‌پژوهی‌ها مورد داوری قرار گرفتند.

در بیانیه‌ی هیئت داوران آمده است: «آثار رسیده پس از بررسی اولیه در دو مرحله داوری شد که در بررسی اولیه، ۲۷ اثر به دلیل تأخیر در ارسال اثر، ارتباط نداشتن با محورهای شیوه‌نامه و نداشتن پروپوزال طرح‌های پژوهشی و پایان‌نامه به مرحله داوری نرسیدند. در سال ۹۷ با تغییری که در شیوه دریافت آثار اتفاق افتاد، ابتدا چکیده آثار در بخش طرح‌ها و پایان‌نامه‌های پژوهشی و مقالات مورد داوری قرار گرفت و پس از انتخاب چکیده‌های تأیید شده از صاحبان اثر خواسته شد تا اصل آثار ارسال شود.»

هیئت داوران در بخش «پایان‌نامه و طرح پژوهشی» هیچ اثری را شایسته‌ی کسب رتبه‌ی اول ندانست.

این هیئت متشکل از سمیرا قیومی و علی خدابنده، کاربردی بودن پژوهش، رعایت کردن قالب و ساختار استاندارد گزارش نهایی، ارتقای سطح کیفی گزارش‌های نهایی، توجه به نثر گزارش و رعایت ظابطه‌های علمی در این مورد و سوگیری نداشتن در سیر انجام تحقیق را خواستار شده و «فاطمه‌سادات سیداصفهانیان» و «مریم نوشادقباد» را به عنوان نفر دوم و سوم معرفی کردند. در همین بخش از «پروانه کیانیان» نیز قدردانی شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =