هر چه در توان داشته باشیم برای پیشبرد اهداف کانون انجام می‌دهیم

مربی مسوول مرکز فرهنگی هنری باشت در دیدار با شهردار با بیان دغدغه ها و انتظارات کانون خواستار تقویت همکاری میان شهرداری و این مرکز فرهنگی و هنری شد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد ،مربی مسئول مرکز فرهنگی و هنری باشت با شهردار باشت و دوتن از  اعضای شورای شهر  دیدار و گفت و گو کرد.
مسئول مرکز فرهنگی و هنری باشت  در این نشست با اشاره به ظرفیت های کانون‌ گفت:در دنیای امروزبا توجه به تبلیغات نوین و جذاب و همچنین ابزارهای نرم افزاری جدید و فضای مجازی لازم است با استفاده از نیروهای نخبه و توانمند کانون در جهت پرورش فکر و اندیشه کودکان و نوجوانان گام‌های  موثری برداریم و کانون برای دستیابی به این مهم  نیازمند توجه ویژه مسئولین می باشد.

محبوبه ظفری بیان کرد: در این راستا ما میتوانیم بر اساس ماموریت خود با همکاری سازمان های  فرهنگی و در راس ان شهرداری فعالیت کرده و جذب حداکثری کودکان و نوجوانان  را داشته باشیم.
وی دراین نشست بیان کرد: فعالیت‌های کانون گسترده است و ممکن است برخی از مشکلات مانند بودجه نیز وجود داشته باشد، اما ما سعی داریم با هم افزایی با دستگاه‌های مختلف به خوبی رسالت خود را انجام دهیم.
ظفری با بیان این‌که ارباب رجوع و مخاطب اصلی ما کودکان و نوجوانان هستند افزود: آنان حق خود را نمی‌توانند مستقیم مطالبه یا اعتراض کنند و همین امر باعث می‌شود تا گاهی در حوزه‌ تخصیص اعتبارات توجه کمتری به مراکز کانون شود.
در این نشست شهردار باشت تعیین هدف مشترک برای تمامی نهاد های متولی فرهنگ، تعریف برنامه های فرهنگی با توجه به نیاز جامعه جزء عوامل مهم توسعه فرهنگ خواند.

لطف اله موسوی با بیان این‌که فرهنگ‌سازی در هر زمینه‌ای بایستی از پایه و از دوران کودکی آغاز شود، گفت: بسیاری از آسیب‌های اجتماعی حاصل غفلت از توجه به مسایل فرهنگی و اجتماعی است که در دوره کودکی می باشد.

وی خاطر نشان کرد: اگر امروز مسئولین فرهنگی در حوزه کودک و نوجوان وظایف خود را به درستی انجام دهند  در آینده تعداد افراد بیکار و بسیاری از معضلات اجتماعی کاهش می‌یابد.

شهردار باشت مراکز فرهنگی هنری کانون را مکانی مناسب و امن  برای فرهنگ‌سازی و پرورش کودکان و نوجوانان دانست و یادآور شد: این روز ها با توجه به دنیای الکترونیک وفضای  مجازی نیاز به کار کانون و مراکز کانون بیشتر احساس می شود.

این مقام مسوول بااشاره به این‌که  سه فرزند خود عضو کانون عضو هستند گفت: هر چه در توان داشته باشیم برای پیشبرد اهداف کانون انجام می‌دهیم .

وی همچنین حمایت فرماندار برای تخصیص اعتبار برای تجهیز سالن اجتماعات کانون که در واقع مجهزترین سالن این شهرستان است ، را در سال جدید خواستار شد.

 در پایان  این نشست  که به همت کانون و  شهرداری باشت  سه شنبه 11دی ماه در دفتر شهرداری باشت برگزار شد،مسئول کانون با بیان دغدغه ها و انتظارات خود خواستار تقویت همکاری میان شهرداری و این مرکز فرهنگی و هنری شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =