فرهنگ‌سازی، مهم‌ترین عامل در پیوند میان نسلی

مدیرکل کانون گیلان گفت: تولید آثار فاخر از سوی رسانه ملی برای نسل کودک و نوجوان، عامل مهمی در فرهنگ‌سازی و بسترساز تقویت پیوندهای میان نسلی است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان گیلان، اسفندیارضیائی این سخنان را در آیین آغاز فیلم‌برداری سریال«مانی و یادداشت‌های روزانه» که با نگاهی ویژه به نسل نوجوان و در روستای«بالابراگور» شهرستان رودبار صورت‌می‌گیرد، اظهارداشت و با مهم توصیف‌کردن تولید فیلم و سریال‌های ‌کودک ونوجوان محور افزود: روی‌کرد رسانه در این زمینه اثربخش و قابل‌تقدیراست.

مدیر کل کانون استان گیلان درعین‌حال، نگاه صدا و سیما به تمامی مخاطبان، به ویژه کودکان و نوجوانان روستایی را ارزش‌مند دانست و به تصویرکشیدن دست‌آوردهای چهل ساله آنان را دارای اهمیت خواند.

او هم‌چنین، فیلم‌برداری این فیلم در روستای« بالابراگور» شهرستان رودبار و استفاده از هنرمندان گیلانی را گامی بلند درجهت استفاده از ظرفیت‌های گسترده‌ی استانی ارزیابی و از تمامی دست‌اندرکاران تهیه این سریال برای توجه به نسل نوجوان ایران اسلامی قدردانی‌کرد.

گفتنی است این سریال در ۱۳ قسمت و با هدف به تصویرکشیدن دست‌آوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی برای نسل نوجوان و به کارگردانی صادق حسین پور، تهیه‌کنندگی عبدالله جلالی هریس و نویسندگی شیوا کاظمی،  در روستای بالابراگور شهرستان رودبار فیلمبرداری می‌شود.

شایان ذکر است، در این مراسم، محمد باقر باقرزاده، مدیر کل صدا و سیمای مرکز گیلان، کاظم دلخوش، نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس شورای اسلامی و جمعی دیگر از مسوولان استانی و شهرستانی حضورداشتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =