ثبت‌نام در کارگاه عروسک‌سازی مرکز تئاتر کانون استان کرمانشاه آغاز شد

در کارگاه عروسک‌سازی که از سوی مرکز تئاتر کانون استان کرمانشاه برگزار می‌شود، شرکت‌کنندگان با اصول کلی عروسک‌سازی و شیوه‌های مختلف آن آشنا می‌شوند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، ثبت نام ترم زمستانه کارگاه عروسک‌سازی از سوی مرکز تئاتر این اداره کل آغاز شد.

این کارگاه برای دو گروه سنی: نوجوانان (شامل: اعضای مراکز کانون پرورش فکری) و جوانان (شامل: اعضای ارشد، گروههای نمایشی آزاد، والدین اعضا و علاقمندان به این هنر) برگزار می‌شود.

در دوره مقدماتی، شرکت‌کنندگان با اصول کلی عروسک‌سازی، شناخت آناتومی شخصیت‌های مختلف، شناخت مواد، ساخت عروسک‌های بازیافتی آشنا می‌شوند.

در دوره تکمیلی این کارگاه نیز علاقه‌مندان با شیوه‌های مختلف آشنا شده و عروسک‌هایی با شیوه‌های:‌ «بن‌راکو ، سایه‌ای و میله‌ای» خواهند ساخت.

روزهای برگزاری این کارگاه تخصصی، روزهای شنبه و دوشنبه از ساعت ۱۴:۳۰ الی ۱۶ و روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه؛ از ساعت۹:۳۰ الی ۱۱ صبح اعلام شده است.

«مریم کامدوست»، مربی مسوول فرهنگی و «یگانه عبدالمالکی»، کارشناس هنری اداره کل کانون استان کرمانشاه تدریس در این کارگاهها را بر عهده خواهند داشت.

کلیه علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت‌نام به نشانی: کرمانشاه، فرهنگیان فاز یک، ضلع غربی پارک معلم، مرکز شماره 4(مرکز تئاتر کانون) مراجعه کنند.

همچنین شماره تلفن 08338227444 آماده پاسخگویی به خانواده‌ها و علاقه‌مندان می‌باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =