برنامه‌های شاد کانون برای دانش‌آموزان حادثه‌دیده مدرسه‌ی اسوه زاهدان

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سیستان و بلوچستان و مرکز مشاوره‌ی دانش‌آموزان، ویژه‌برنامه‌ای را برای روحیه بخشی به کودکان حادثه‌دیده‌ی مدرسه اسوه حسنه‌ زاهدان اجرا کردند.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، وقوع حادثه‌ی تلخ آتش‌سوزی مدرسه‌ای در زاهدان، که منجر به فوت چهار دانش‌آموز دختر شد در شرایط روحی کودکان این مدرسه تاثیر نامناسبی برجای گذاشت از آن‌رو مربیان کانون با طراحی ویژه‌برنامه‌ای در میان این کودکان حضور یافتند و به اجرای برنامه‌هایی مانند نمایش عروسکی، مسابقه‌های متنوع و دیگر برنامه‌های شادی‌آفرین پرداختند.

بر اساس این خبر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سیستان و بلوچستان و مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی دانش‌آموزان این استان، این کودکان را - که در حال حاضر در دیگر مدرسه‌ها مشغول ادامه تحصیل هستند - دور هم جمع و برنامه‌های فرهنگی‌هنری شاد و متنوعی برای آنان اجرا کردند.

گفتنی است پس از حادثه‌ی مدرسه‌ی اسوه‌ی حسنه،  این مرکز آموزشی لغو مجوز و دانش‌آموزان آن در مدرسه‌های دیگری مشغول به یادگیری و تحصیل هستند.

بر همین اساس در این برنامه بچه‌ها از دیدن دوستان‌شان تصویرهای زیبایی آفریدند و فریاد و شور و هیجان‌شان حاضران را تحت تاثیر قرار می‌داد.

مشارکت بچه‌ها در نمایش‌ها و دیگر برنامه‌های شاد نیز در این روز موجب شد تا برای لحظاتی این کودکان، حادثه رخ داده را فراموش کنند و در کنار دوستان و همکلاسی‌های خود به بازی و شادی بپردازند.

معصومه هادی مدیرکل کانون استان در حاشیه این ویژه‌برنامه با بیان این‌که کودکانی که شاهد این واقعه و جان‌باختن هم‌کلاسی‌های خود بودند، نیازمند همراهی‌های عاطفی و مدیریت هیجان هستند تا بتوانند روحیه‌ی خود را باز یابند، وعده کرد کانون در این مسیر همراه خانواده‌ها و مسئولان خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =