کد خبر: 284993
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۷
سرپرست جدید کانون استان سمنان در آیینی معرفی شد

آیین معارفه سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان با حضور مدیرکل دفتر مرکزی حراست برگزار شد.

به گزارش اداره کل روابط‌عمومی و امور بین‌الملل کانون، در این آیین محمد ناظری‌صوفی به عنوان سرپرست جدید کانون استان جایگزین مهدی جمال شد.

مدیرکل دفتر مرکزی حراست کانون در این آیین با قدردانی از خدمات مهدی جمال مدیرکل سابق و بیان ویژگی‌های کار و تلاش در کانون بر آرمان‌های مشترک موجود در این مجموعه، تأکید و تصریح کرد: کانون پرورش فکری یک سازمان فرابخشی پر اهمیت است که باید به شیوه مدیریت دانش‌محور اداره شود.

قاسم تنها در این آیین که ظهر روز دوشنبه ۱۷ دی‌ ۱۳۹۷ در مجتمع کانون سمنان برگزار شد، نقش فرهنگ در اجتماع را همانند روح در کالبد یک جسم مادی دانست و افزود: مقام معظم رهبری در بیانات خود در سال‌های گذشته بر اهمیت کانون پرورش فکری به‌ویژه در تولید فرهنگی تاکید کردند و تردیدی نیست که آموزش مهارت‌های اجتماعی به مخاطبان کودک و نوجوان و پرورش فکر آن‌ها برعهده‌ی این نهاد فرهنگی است و به‌واقع کانون از نخستین نهادهایی است که بعد از نهاد خانواده در اجتماع نقش ایفا می‌کند.

مدیرکل دفتر مرکزی حراست همچنین با تأکید بر این‌که کانون یک سازمان کاملاً فرابخشی است، یادآور شد: در این سازمان دانش‌بنیان، انسان‌هایی تربیت می‌شوند که باعث تعالی کشور می‌شوند به‌عبارتی آینده کشور در گرو زحمات پرتوان مربیان کانون پرورش فکری است.

تنها در پایان تصریح کرد: باید با آموزه‌ها، بیان، چهره، سخن و حتی نگاه محبت‌آمیز برای جامعه هدف که کودکان و نوجوانان هستند، به دنبال جلب اعتماد آن‌ها بود و با تعامل و نیت خداپسندانه، موانع را حذف کرد و به هدف نهایی رسید.

سرپرست کانون استان سمنان نیز در این آیین با بیان این‌که رسالت اصلی کانون، پرورش فکر کودکان و نوجوانان به‌منظور آماده‌سازی برای ورود به اجتماع است یادآور شد: مربیان کانون در فعالیت‌های خود، با صداقت، هم‌فکری، هم‌دلی و هم‌کاری، آرامش و کرامت انسانی را به یکدیگر هدیه می‌دهند و با انگیزه‌ی بیش‌تری برای کودکان و نوجوانان گام برمی‌دارند.

در پایان این آیین متن حکم سرپرست کانون استان به امضای فاضل نظری مدیرعامل کانون به سرپرست جدید اعطا شد.

ناظری‌صوفی که تا تعیین مدیرکل جدید به‌عنوان سرپرست کانون استان سمنان منصوب شده، متولد سال ۱۳۶۰ دارای مدرک کارشناسی ارشد حقوق عمومی است و در سال های گذشته علاوه بر کانون در دانشگاه پیام‌نور و استانداری فعالیت کرده است.  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =