کد خبر: 285006
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۰
انتصاب یک معاون و یک مشاور در کانون زبان ایران

طی حکمی از سوی دکتر مصطفی مومنی، رییس کانون زبان ایران، معاون اداری و مالی و مشاور در امور استان‌ها کانون زبان ایران منصوب شدند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، مهدی مشفق به سمت معاون اداری و مالی و رضا لیاقی به سمت مشاور رئیس در امور استان‌ها تعیین شدند.  
در بخشی از حکم معاون اداری و مالی کانون زبان ایران آمده است: «امید است از رهگذر دانش و تجربه نسبت به استقرار سیستم‌های شفاف و به روز در حوزه مالی و اداری مبتنی بر فناوری های نوین اطلاعات و ارتباطات، ساختار فرایندها و ساز و کارهای مربوطه را بهبود بخشیده و برنامه ریزی، اجرا و نظارت هوشمندانه را سرلوحه اقدامات قرار دهید.  
در ادامه این حکم می‌خوانیم: مجموعه پرافتخار کانون زبان ایران بر بستر تجربه دیرین، نیازمند بازآفرینی مزیت‌های رقابتی خود و پویایی مجدد در همه حوزه‌های ساختاری و زیربنایی است و این مهم البته با اهتمام همه ابعاد و ارکان و اعضای کانون زبان ایران میسر خواهد شد. »
مهدی مشفق، دارای مدرک دکتری در رشتۀ مدیریت بازرگانی از دانشگاه علامه طباطبایی است. در سوابق وی سمت‌هایی همچون، قائم مقام معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه امام صادق (ع)، مدیر کل طرح و برنامه و مدیر برنامه‌ریزی اداری و مالی دانشگاه، مشاور اجرایی معاون توسعه و برنامه‌ریزی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و... به چشم می‌خورد.
وی همچنین سابقۀ تدریس در دانشگاه را دارد و در کارنامۀ پژوهشی او می‌توان به تالیف و ترجمه کتاب و مقالات متعدد اشاره کرد.
هم‌چنین رییس کانون زبان در حکم رضا لیاقی مشاور رئیس در امور استان‌ها نیز بر تجربه و شناخت وی از کانون زبان ایران اشاره شده و در بخشی از آن آمده است: «هماهنگی بیش از پیش و پی‌گیری موضوع‌های با اهمیت استانی در مسیر رو به پیشرفت کانون، مورد انتظار همه خانواده بزرگ و فخیم کانون زبان ایران است.»
رضا لیاقی، دانش‌آموختۀ رشتۀ زبان و ادبیات فارسی در مقطع کارشناسی ارشد است و از آبان سال 1389سمت معاون اداری و مالی کانون زبان را برعهده داشته و از این پس هماهنگی و نظارت بر مدیران استانی کانون زبان ایران را عهده‌دار خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =