کد خبر: 285017
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۰
نشست تبیین برنامه‌های دفتر مرکزی حراست کانون برگزار شد

نشست تبیین برنامه‌های دفتر مرکزی حراست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با حضور مسوولان و کارشناسان ستادی و استانی این دفتر در تهران برگزار شد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، در بخشی از این نشست امیرحسین آزادی‌وفا معاون توسعه و مدیریت منابع کانون حضور یافت و به پرسش‌های مسوولان حراست استان‌ها پاسخ گفت.

وی در این بخش با بیان این که نگاه مجموعه دفتر مرکزی حراست کانون نگاهی فرهنگی است افزود: همواره کسانی که دارای عملکرد حرفه‌ای در حوزه‌ی مسوولیت و فعالیت خود باشند مشاورهای خوبی برای مدیریت کلان سازمان محسوب می‌شوند و در میان کارکنان نیز رضایت‌مندی به‌وجود می‌آورند.

آزادی‌وفا در پاسخ به پرسشی در زمینه شرایط کاری سخت مربیان کتاب‌خانه‌های سیار از تلاش برای توسعه و تجهیز ناوگان کتاب‌خانه‌های سیار روستایی خبر داد.

وی هم‌چنین در باره کمبود نیروی انسانی در استان‌ها نیز اظهار داشت به دنبال تدابیری برای مرتفع ساختن این مشکلات هستیم اما باید توجه داشته باشیم که کانون یک شرکت دولتی است و برای هر گونه افزایش نیرو باید منابع آن را نیز تامین کند.

آزادی‌وفا هم‌چنین از راه‌اندازی نرم‌افزار جامع در معاونت توسعه برای رصد کامل حوزه نیروی انسانی و رفع کمبودها و مشکلات این بخش خبر داد و گفت: تلاش ما بر این است تا با راه‌اندازی این نرم‌افزار بتوانیم تمامی حق و حقوق کارکنان را رصد و از ضایع شدن احتمالی حقوق افراد پیش‌گیری کنیم.

در بخش دیگری از این نشست قاسم تنها مدیرکل دفتر مرکزی حراست کانون در سخنانی گفت: تمام اهداف و تلاش‌هایی که در مجموعه‌ی کانون صورت می‌گیرد برای این است که در آینده جامعه‌ای مترقی داشته‌باشیم.

وی افزود: به باور ما کانون یک نهاد فرابخشی است چرا که مربیان، افرادی را تربیت می‌کنند که فردا سکاندار این کشور خواهند بود و اگر این مهم به بهترین شکل صورت گیرد آینده میهن بیمه شده است.

«تنها» ادامه داد: تلاش‌های فرهنگی کانون باعث جلب اعتماد عمومی می‌شود و این  بهترین ذخیره و سرمایه اجتماعی است و البته در این زمینه حراست هم می‌تواند نقش مهمی برعهده داشته باشد.

مدیرکل دفتر مرکزی حراست کانون با اشاره به این‌که تمام کسانی که در کانون تلاش می‌کنند به یقین دوست‌دار فرهنگ کشور هستند، اضافه کرد حراست با تمام بخش‌های سازمان در ارتباط است بنابراین باید به نقش و وظایف خود در کلام و اندیشه بیشتر توجه داشته باشد، چرا که گاهی حتی یک نگاه ساده می‌تواند تاثیرات مهمی از خود برجای گذارد.

«تنها» در پایان بر داشتن نگاه خلاقانه تاکید کرد وگفت: ما در حراست کانون به عنوان یک عنصر فرهنگی نباید به دنبال عیب‌جویی باشیم بلکه خوبی‌ها را هم ببینیم و گفتمان فرهنگی را از راه‌های مختلف گسترش دهیم.

 نشست تبیین برنامه‌های دفتر مرکزی حراست روز 19 دی 1397 در مرکز آفرینش‌های فرهنگی‌هنری کانون در تهران برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =