پایگاه جامع کودک ایران صدا رونمایی شد

آیین رونمایی از پایگاه جامع کودک ایران صدا در فضای مجازی با حضور فاضل نظری مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، پایگاه جامع کودک ایران صدا، از سوی صدای جمهوری اسلامی ایران راه‌اندازی شده است و با تاکید بر سه حوزه داستان و قصه‌گویی برای کودک، ترانه و موسیقی کودکان و همچنین برنامه‌های آموزشی و مهارتی فعالیت می‌کند.

در این پایگاه تلاش شده است با تلفیق فضای مجازی و صدا برای کودکان جذابیت لازم ایجاد شود و در عین حال محتوایی که هم پیام را برساند و هم خلاقیت آنان را گسترش دهد در پایگاه ایران صدا فراهم شده است.

بر اساس این خبر، پایگاه جامع کودک ایران صدا در فضای اینترنت با کمترین امکانات در سراسر ایران قابل دسترسی است و کودکان می‌توانند از تولیدات آن بهره‌مند شوند.

گفتنی است این شبکه به منظور در اختیار قراردادن سبک زندگی ایرانی اسلامی به کودکان این سرزمین راه‌اندازی شده است.

این مراسم که با قدردانی از هنرمندان حوزه کودک همراه بود؛ با حضور فاضل نظری مدیرعامل کانون، حمید شاه‌آبادی معاون صدای رسانه ملی، رضوان حکیم‌زاده معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش، مهدی شاملو منتظرمقدم مدیر تولید چندرسانه‌ای، مدیران سازمان بهزیستی، برخی هنرمندان، تهیه‌کنندگان و برنامه‌سازان رادیو و تلویزیون و نویسندگان کودک و صاحبان انتشارات و شاعران حوزه کودک در استودیو هشت ساختمان شهدای رادیو برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =