نخستین انجمن پویانمایی در کانون چهارمحال و بختیاری افتتاح شد

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری از افتتاح نخستین انجمن پویانمایی استان خبر داد و گفت: فرهنگ سازی از اهداف مهم تشکیل این انجمن است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان ، فرزاد رحیمی در آیین افتتاح اولین انجمن پویانمایی استان در مرکز فرهنگی هنری شماره یک شهرکرد با حضور اعضای کارگاههای پویانمایی مراکز شماره 1، 2، 3 و کیان اظهار داشت: از آنجا که پرداختن به انیمیشن به عنوان یکی از فعالیت‌های کانون سبب رشد شخصیت، نبوغ و یادگیری در کودکان می‌شود، انجمنی در راستای فعالیت بیشتر در این زمینه تشکیل شد.

وی با بیان اینکه بسیاری از انیمیشن‌ها متناسب با فرهنگ بومی و ایرانی اسلامی نیستند، افزود: فرهنگ‌سازی از نتایج مثبت این فعالیت است و تلاش داریم مفاهیم متناسب را به این واسطه به کودکان و نوجوانان انتقال دهیم.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری بیان کرد: در پویانمایی باید به جنبه‌های تاثیرگذار و همچنین جذابیت ظاهری آن توجه کنیم زیرا کودکان با الگوبرداری از شخصیت‌های موجود در انیمیشن رفتارهای آن‌ها را ‌آموخته و همان را در زندگی واقعی ارائه می‌دهند.

رحیمی با اشاره به اهمیت تمرین و ممارست در مهارت‌آموزی و یادگیری آن در انجام پویانمایی گفت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان به منظور فراهم کردن بستر رشد و پیشرفت قشر کودک و نوجوان انجمن پویانمایی را تشکیل داد تا زمینه‌ای فراهم شود که اعضا به سوی یادگیری مهارت و مستقل شدن پیش روند.

وی خاطرنشان کرد: این انجمن به وسیله اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود و عوامل کانون تنها مسئولیت پشتیبانی از آن را دارند تا به اهداف خود نزدیک شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =