بر ضرورت همکاری های بیشتر فرهنگی هنری شهرداری و کانون پرورش فکری بوشهر تاکید کرد

سید نورالدین امیری شهردار بوشهر و محمدصادق سعیدی مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بوشهر از کانون پرورش فکری بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری بوشهر، صبح امروز 24 دی ماه 1397 شهردار بوشهر به همراه مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بوشهر؛ پس از بازدید از کارگاه ساخت عروسک های نمایشی مرکز شماره 2 با حضور مربیان فرهنگی هنری مراکز کانون استان ؛ در جلسه ای با حضور زهره عالی نسب مدیرکل و کارشناسان کانون استان با آن ها به گفتگو و تبادل نظر نشست.

امیری با اشاره به نقش مهم کانون پرورش فکری در در ارتقاء سطح خلاقیت های هنری کودکان و نوجوانان بر تقویت وغنی سازی نمادهای فرهنگ بومی استان بوشهر در همه فعالیت های مراکز فرهنگی هنری نیز تاکید کرد و این نهاد فرهنگی را جایگاه امن و آینده داری برای اعضاء کودک و نوجوان دانست.

وی با اشاره به افزایش موارد مختلف آسیب های اجتماعی در بین نوجوانان ؛ برگزاری جشنواره ها ، ویژه برنامه ها و همایش های شاد و متنوع  کانون را نقطه قوتی در مقابله با این آسیب ها عنوان کرد.

گفتنی است : زهره عالی نسب در این جلسه ضمن تشریح فعالیت های 40 گانه کانون در بخش های مختلف ادبی هنری و فرهنگی ؛ ازبرگزاری یک شادپیمایی بزرگ در 18 اسفندماه 1397 و روز بوشهر با عنوان «چلچله لیان» و حضور بیش از 100 عروسک بزرگ و کوچک از نمادهای مختلف بومی و محلی و همچنین همکاری هنرمندان و عروسک گردانان کانونی از چند نقطه دیگر ایران خبر داد.

محمد صادق سعیدی مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بوشهر نیز ، با ابراز خرسندی از فعالیت های چشمگیر و متنوع کانون برای مخاطب کودک و نوجوان ؛ بر بازنگری و عقد یک تفاهم نامه جدید میان این نهاد و سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری تاکید کرد.

لازم به ذکر است : سید نورالدین امیری شهردار بوشهر و محمد صادق سعیدی مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بوشهر با حضور در مرکز شماره 2 کانون بوشهر از نزدیک با بخش های مختلف این مرکز و همچنین روند ساخت عروسک های نمایشی توسط مربیان فرهنگی و هنری مراکز کانون استان آشنا شدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =