کد خبر: 285124
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۸
بازدید 942
تجلیل مدیرکل کانون پرورش فکری استان یزد، از زینب فلاح کودک تفتی

سیدحسین پیغمبری، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد در مراسم افتتاحیه‌ی جشنواره‌ی قصه‌گویی «چله انقلاب» از زینب فلاح، یکی از کودکان خوش ذوق و از اعضای فعال مرکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری تفت، تجلیل کرد

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد، سیدحسین پیغمبری با اهدای هدیه‌ای به این کودک یزدی، نوشته‌ای را به زینب فلاح عضو مرکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان شهرستان تفت و تمام کودکان تفتی اهدا کرد.

 درود بر تو زینب خانم فلاح عزیز؛ آن روز را یادت هست؟ آن روز که پوشیده در لباس محلی، برایم از شهرت، تفت زیبا گفتی؟ آن روز که از اتفاق‌هایی گفتی که امیدوار بودی در کانون بیفتد، آن اتفاق‌های خیلی خوب، یادت  آمد؟

 زینب عزیز یادت باشد زیاد القاب و پست‌ها را جدی نگیری، این‌ها همه فقط و فقط موقعیت‌هایی است که خداوند به بعضی بزرگ‌ترها می‌دهد تا با خدمت به دیگران، خدا را از خود راضی کنند و با پراکندن بذر مهر و دوستی قلب خود و بندگان خالص خدا را پر از عشق و مهربانی کنند.

 زینب جان، مهربانی وعشق به بندگان خداوند را جدی بگیر، مهر را، مهربانی را، عشق را، رأفت را و قلب را جدی بگیر زیرا قلبی که برای خدا بتپد، خدا هم او را کمک خواهد کرد، به حرفش گوش خواهد داد.

 زینب عزیز، تو پاکی، تو بی آلایشی و مهربان و به همین دلیل بود که خداوند حرفت را و خواسته‌ات را شنید و به درخواست تو و خواست او، ما را به سوی آن اتفاق‌های خیلی خیلی خوبی که گفتی راهنمایی کرد و امروز آن اتفاق که خواسته بودی در شهر تو شروع شد و این فقط و فقط به خاطر قلب مهربان تو و بچه‌های خوب تفت است.

 برایم دعا کن زینب عزیز؛ برای من و دوستانم در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد دعا کن، دعا کن تا اتفاق های خوب بعدی و بعدی هم بیفتد، هم در تفت و هم در شهرهای دیگر استانمان یزد.

 پس اگر اجازه بدهی زینب جان؛ شروع می‌کنیم اولین جشنواره‌ی قصه‌گویی «چله انقلاب» را در شهر زیبای تو؛ تفت.

 درجشنواره قصه گویی «چله انقلاب» که به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد با همکاری صدا و سیما، دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری یزد، فرمانداری و شهرداری تفت در حال برگزاری است، ۴۹ قصه‌گو، قصه‌های خود را طی روزهای ۲۵ و ۲۶ دی ۹۷، در سالن همایش‌های موسسه‌ی خیریه‌ی فاطمه الزهرا (س) روایت خواهند کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =