شادی‌بخشی عمو فیتیله‌ای‌ها به کودکان دارای نیازهای ویژه

هنرنمایی عمو فیتیله‌ای‌ها در سالن سینمای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان، لبخند شادی را تقدیم کودکان و نوجوانان دارای نیازهای ویژه کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان گیلان، در سایه‌ی همکاری کانون با موسسه‌ی خیریه بنیاد  کودک گیلان، سالن سینمای کانون پرورش فکری پذیرای کودکان و نوجوانان  دارای نیازهای ویژه و خانواده‌های آنان شد.

حضور عموهای فیتیله‌ای‌ (علی فروتن و حمیدگُلی)، نیز در این برنامه خیریه و هنرنمایی‌ آنان، بهانه‌ای برای شادی این کودکان و نوجوانان  فراهم‌ کرد و این هنرمندان با اجرای نمایش چهارفصل، لحظه‌هایی شیرین و به‌یادماندنی را برای حاضران رقم‌ زدند.

برپایه این گزارش، هنرنمایی علیرضا رفیق، هنرمند جوان گیلانی، اجرای مسابقه‌ی حضوری و گرفتن عکس یادگاری عموفیتیله‌ای‌ها با کودکان و نوجوانان، ازدیگر برنامه‌ها بودکه با تجلیل از کانون به‌پاس همکاری با موسسه‌های خیّریه همراه‌شد.

گفتنی است، در این برنامه که عصر روز سه‌شنبه، ۲۵ دی ماه ۱۳۹۷صورت‌گرفت، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، رئیس انجمن اوتیسم و جمعی از مسوولان دستگاه‌ها و نهادهای خیریه استان گیلان حضورداشتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =