با متخصصان برای انتشار و تولید محتوای مورد نیاز کودکان و نوجوانان گفت‌وگو می‌کنیم

برای انتشار و تولید محتوایی مورد نیاز و متناسب با سلیقه مخاطبان با نویسندگان، شاعران، تصویرگران و افراد متخصص در حوزه گرافیک به گفت‌وگو نشسته‌ایم.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان خراسان جنوبی، روح ا... کاظمی‌زاده مدیر کل نظارت بر انتشارات کانون کشور در بازدید از مرکز فرهنگی هنری شماره یک و فراگیر بیرجند با بیان این مطلب گفت: برای انتشار کتاب‌های خوب با محتوای مطلوب به شنیدن صدای مخاطب و نیازهای کودکان و نوجوانان امروز نیاز داریم.

 کاظمی‌زاده اضافه کرد: ما به تمامی نویسندگان احترام می‌گذاریم و برای انتشار کتاب‌هایی که کودکان و نوجوانان به خوانش آن علاقه‌مند باشند علاوه بر مشورت با متخصصان در حوزه نویسندگی و تصویرگری به شنیدن صدای مخاطب نیازمند هستیم، بنابراین منتظر شنیدن نظرات مربیان  کانون هستیم.

در ادامه این بازدید مربیان کانون شماره یک و فراگیر بیرجند، مربیان سیار روستایی و شهری بیرجند به بیان نظرات و پیشنهادات خود در حوزه چاپ  و نشر کتاب‌ها پرداختند و از کتاب‌های مورد علاقه اعضای کانون سخن گفتند.

مدیر کل نظارت بر انتشارات کانون با همراهی حامد میرزا حسینی مدیر نظارت بر چاپ و توزیع کتاب و محصولات کانون و طاهره حمیدی مدیر کل کانون خراسان جنوبی عصر 25 دی ماه 1397 از مرکز فرهنگی هنری شماره یک و فراگیر بیرجند بازدید کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =