اعضای کانون استان کرمانشاه برای رادیو برنامه می‌سازند

اداره کل کانون پرورش فکری استان کرمانشاه با همکاری رادیو مرکز کرمانشاه، برای کودکان و نوجوانان برنامه‌های رادیویی می‌سازند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، در دیدار "احمد پورمقبلان"، معاون صدای مرکز کرمانشاه با مهناز فتاحی، مدیرکل کانون پرورش فکری استان کرمانشاه، بر هم افزایی و تعامل برای اجرای برنامه‌های ویژه کودک و نوجوان در رادیو مرکز کرمانشاه، بحث و تبادل نظر شد.

در این جلسه که صبح امروز چهارشنبه ۲۶ دی ماه ۱۳۹۷ و در محل دفتر مدیرکل کانون استان کرمانشاه برگزار شد، مهناز فتاحی، ضمن تشریح فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی کانون، از آمادگی کانون پرورش فکری استان کرمانشاه در تهیه و ساخت برنامه‌های رادیویی برای کودکان و نوجوانان خبر داد.

فتاحی در این دیدار با ابراز خوشحالی از حضور معاون صدای مرکز کرمانشاه در کانون افزود: ارتباط درست با کوکان و نوجوانان در انجام و اجرای برنامه‌های مختلف برای آنان می‌تواند بسیار موثر باشد.

مدیرکل کانون استان همچنین گفت: برنامه‌هایی که مربیان ما در مراکز کانون انجام می‌دهند، بیشتر فرآیندی است.

او گفت: توالی در اجرای برنامه‌های فرهنگی برای کودکان و نوجوانان، به عنوان یکی از مهمترین کارکردهای فعالیت‌های کانون محسوب می‌شود.

احمد پورمقبلان، معاون صدای مرکز کرمانشاه نیز در این دیدار، ضمن اظهار خرسندی از حضور در مجموعه کانون پرورش فکری، به بیان دیدگاههای خود در حوزه فعالیت‌های رادیویی مرکز کرمانشاه پرداخت.

پورمقبلان همچنین گفت: هرچه حوزه‌های فرهنگی بیشتر به یکدیگر نزدیک باشند، اتفاق‌های بهتری می‌افتد.

معاون صدای مرکز کرمانشاه از مشارکت کانون پرورش فکری در تهیه و ساخت برنامه‌های فرهنگی برای مخاطبین کودک و نوجوان استقبال کرد و افزود: هم‌افزایی اگر میان رادیو و اداره‌های مختلف باشد، اتفاق‌های خوب هم می‌افتد.

"زهرا عزیزی"، از مجریان مطرح صدا و سیمای مرکز کرمانشاه نیز که در این دیدار حضور داشت، به بیان تجربه‌ها و دیدگاههای خود پیرامون ساخت و اجرای برنامه‌های ویژه کودک و نوجوان پرداخت.

عزیزی با اشاره به مشارکت اداره‌های مختلف برای ساخت برنامه‌های رادیویی افزود: حضور کانون پرورش فکری، به عنوان مجموعه‌ای با تجربه‌های مناسب فرهنگی برای تهیه و اجرای برنامه‌هایی با محوریت کودک و نوجوان می‌تواند اتفاق خوبی باشد.

او گفت: برنامه خوب، مخاطب مناسب هم دارد.

در پایان این دیدار، بر تهیه و اجرای برنامه‌های مختلف با محوریت مخاطبین کودک و نوجوان با مشارکت کانون پرورش فکری تاکید شد.

همچنین، مسوولان شرکت‌کننده در این جلسه توافق کردند؛ به زودی برنامه‌های رادیویی با مشارکت اعضا و مربیان هنرمند کانون پرورش فکری استان کرمانشاه تهیه و از صدای مرکز کرمانشاه پخش خواهد شد. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =