کد خبر: 285174
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۴
نماینده مجلس شورای اسلامی میهمان مرکز کانون سنقر شد

حجت‌الاسلام‌والمسلمین "سیدجواد حسینی‌کیا"، رئیس مجمع نمایندگان استان کرمانشاه و نماینده مردم شهرستان سنقر در مجلس شورای اسلامی، ضمن حضور در مرکز کانون پرورش فکری در این شهرستان، با اعضا و مربیان کانون به گفت‌وگو پرداخت. 

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، رئیس مجمع نمایندگان استان کرمانشاه و نماینده مردم شهرستان سنقر در مجلس شورای اسلامی با حضور در مرکز کانون پرورش فکری در این شهرستان با اعضای این مرکز دیدار و گفت‌وگو کرد.

صبح روز پنج شنبه ۲۷ دی ماه ۱۳۹۷، حجت‌الاسلام‌والمسلمین "سیدجواد حسینی‌کیا"، رئیس مجمع نمایندگان استان کرمانشاه و نماینده مردم شهرستان سنقر در مجلس شورای اسلامی، ضمن حضور در مرکز کانون پرورش فکری در این شهرستان، در یک فضای صمیمی با اعضا و مربیان کانون به گفت‌وگو پرداخت. 

در این بازدید که تعدادی از مسوولان شهرستان سنقر نیز این نماینده را همراهی می‌کردند، «نیلوفر مظفری»، مسوول مرکز کانون پرورش فکری سنقر به تشریح فعالیت‌ها و کسب افتخارهای مختلف فرهنگی و هنری از سوی اعضا و مربیان این مرکز پرداخت.

در بخشی دیگر از این دیدار، "حسینی‌کیا"، نماینده مجلس در یک محیط صمیمی با اعضای مرکز کانون سنقر گفت و گو کرد و پای حرف های آنها نشست.

در ادامه، نماینده میهمان از اعضای برگزیده این مرکز کانون پرورش فکری در رشته‌های مختلف هنری و فرهنگی قدردانی و جوایزی را به آنها اهدا کرد.

در پایان این دیدار، از سوی این نماینده مجلس شورای اسلامی برای تامین دو دستگاه سیستم رایانه و یک دستگاه چاپگر رنگی برای اهدا به مرکز کانون پرورش فکری سنقر قول مساعد داده شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =