برگزاری دوره آموزشی ((شیوه های زندگی اردویی)) در یاسوج

مسئولان و مربیان فرهنگی مراکز فرهنگی هنری ثابت، سیار و پستی استان کهگیلویه و بویراحمد با شرکت در یک دوره ی آموزشی سه روزه با مهارت های زندگی اردویی آشنا خواهند شد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد، سید جلیل موسوی ، کارشناس آموزش و پژوهش استان و مسئول برگزاری این دوره، ضمن اعلام این خبر افزود : اسماعیل دامیار  دارای مدرک کارشناسی ارشد  روانشناسی تربیتی و  از پیشکسوتان و مدرسین این حوزه با قریب 25 سال سابقه و تدریس برنامه ریزی و مدیریت اردوهای دانش آموزی، مدیریت فعالیت های گروهی و مهارت های زندگی آموزش و پرورش ، مرکز آموزش ضمن خدمت فرهنگیان تدریس این دوره را بر عهده داشت.

وی هم چنین ادامه داد: این دوره که با هدف آشنایی همکاران با شیوه های برگزاری اردو و مهارت های ویژه ی آن و آگاهی آنان از نحوه ی اجرای یک اردوی خوب از ابتدا تا پایان اجرا شده، از روز سه شنبه  25 دی ماه شروع  و تا پایان روز پنج شنبه  27 دی ماه ، با حضور مسئولین و مربیان فرهنگی در مرکز مرکز فرهنگی هنری شماره 2 یاسوج برگزار  شد.

موسوی در پایان گفت : روز دوم یک اردوی یک روزه با حضور  مربیان در کارگاه های عملی در اردوگاه مشخص شده مهارت آموزی کردند.

گفتنی است در اولین روز این دوره سرپرست کانون استان جمعی از کارشناسان در کلاس آموزشی شرکت کرده و از نزدیک با نحوه ی برگزاری و اجرای این دوره آشنا شدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =