کد خبر: 285201
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۰
بازدید 586
معاون فرهنگی اجرایی کانون زنجان منصوب شد

با حکمی از سوی مدیر کل کانون زنجان، اصغر محرمی به عنوان معاون فرهنگی اجرایی کانون زنجان منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان زنجان، محمد نقی صالحی با حکمی، " اصغر محرمی" را به عنوان معاون فرهنگی اجرایی این اداره کل منصوب کرد.

در این حکم آمده است:

نظر به شایستگی­ ها و سوابق ارزشمند جنابعالی و موافقت مسوولان محترم کانون، به موجب این حکم به عنوان معاون فرهنگی و اجرایی کانون استان زنجان پست شماره ۷-۲۴ منصوب می­ شوید.

انتظار می­ رود با استفاده از ظرفیت­ های موجود در تعامل با کارشناسان و مربیان مسوول و مربیان استان در جهت شکوفایی استعدادها و پرورش ذوق هنری و ادبی و افزایش توان فکری کودکان و نوجوانان استان اهتمام نمایید.

صالحی در ادامه گفت: سرعت تحولات، ایده ­ها، علوم و روش ها در حوزه­ ی کودک و نوجوان بسیار بالاست. همکاران می­ باید به روز باشند و برای ارتقای کمی و کیفی برنامه­ ها و توسعه متوازن خدمات فرهنگی و هنری به کودکان و نوجوانان همت والا داشته باشند.

مدیر کل کانون زنجان به اهمیت روابط انسانی، تعامل، هم­ افزایی و سلامت اخلاقی در کانون اشاره کرد و اظهار داشت: هدف اساسی ما در کانون آموزش مهارت­ های زندگی، افزایش توان فکری، پرورش ذوق هنری و ادبی و خلاقیت کودکان و نوجوانان است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =