آیین تکریم و معارفه مسوول حراست کانون پرورش فکری استان زنجان

با حکم مدیر کل دفتر حراست کانون «رهبر حیدری» به عنوان مسوول حراست جدید کانون پرورش فکری استان زنجان منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری استان زنجان، آیین معرفی رهبر حیدری به عنوان مسوول حراست جدید و قدردانی از اصغر محرمی حراست سابق کانون پرورش فکری زنجان با حضور مشاور مدیرعامل و مدیر کل دفتر مرکز حراست کانون، مدیر کل حراست استان زنجان برگزار شد.

قاسم تنها مدیر کل دفتر مرکزی حراست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور در مراسم آیین تکریم و معارفه مسوول حراست کانون  با اشاره به اساس کار حراست بر پایه قانون، اخلاق و شرع، اظهار داشت: اساس پیشرفت تمامی کشورها بر پایه فرهنگ است و همان‌طور که فرهنگ غنی آبروی هر کشور را حفظ می‌کند، پایبندی حراست به قانون، اخلاق و شرع، تعالی هر دستگاه را در پیش دارد.

مدیر کل دفتر مرکزی حراست با بیان این مطلب اظهار داشت: گفتمان فرهنگ در کانون که ماهیت فرهنگی دارد از اهمیت ویژه ای برخوردار است و کارشناس حراست بایستی با تفکر، زبان و نگاه فرهنگی دو مقوله به هم پیوسته و ناگسستنی امنیت و فرهنگ را صیانت کند.

 این مقام مسوول گفت برای داشتن یک فرهنگ پویا و امنیتی پایدار، لازم است تلقی مشترکی از هنجارها، ارزش‌ها و مؤلفه‌های فرهنگی به دست آید، چرا که به این ترتیب است که در این جغرافیا می‌توان با فرهنگ‌های مختلف و آداب و رسوم خاص هر منطقه به راحتی زندگی کرد.

قاسم تنها همچنین به بیانات مقام معظم رهبری در مورد فرهنگ اشاره کرد و گفت جایگاهی که کانون پرورش فکری در خصوص این موضوع در بین کودکان و نوجوانان دارد بسیار جایگاه مقدسی است و ما کانونی ها بایستی تلاش خود را برای تربیت نسل بافرهنگ آینده به کار بگیریم.

مشاور مدیرعامل کانون در ادامه گفت: ایران در عرصه فرایند جهانی شدن در حوزه‌های تمدنی و فراتمدنی قرار دارد و در این زمان که با مؤلفه‌های مختلفی همانند هویت فرهنگی، تبادل فرهنگی، اشاعه فرهنگی، فرهنگ‌پذیری و تغییرات فرهنگی روبرو هستیم، حراست می‌تواند نقش خودش را در ایجاد فضایی امن به خوبی ایفا کند و سازمان را زنده نگه‌ دارد.

به گفته وی، نگاه حراست دیگر نگاه سنتی و کلاسیک نیست، به خصوص در نهاد فرهنگی کانون که تربیت آینده‌سازان را بر عهده دارد، حراست باید بر مبنای مدیریت دانایی به عامل انسانی به شکل ویژه توجه داشته باشد.

در سوابق کاری رهبر حیدری می توان به عناوینی همچون مسوول حراست، معاون فرهنگی و هنری و مسوول آفرینش های ادبی حوزه هنری انقلاب اسلامی استان زنجان اشاره کرد.

 در خاتمه این مراسم لوح تقدیر  از سوی مدیران کل دفتر مرکزی حراست، کانون زنجان و مدیر کل حراست‌کل استان به اصغر محرمی اهدا شده و رهبر حیدری نیز حکم خود را به عنوان مسوول حراست از مدیر کل دفتر مرکزی حراست کانون کشور دریافت کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =