کد خبر: 285223
تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۶
برگزیدگان دوسالانه هنرهای تجسمی «آفرینش» کانون معرفی شدند

برگزیدگان هفتمین دوسالانه هنرهای تجسمی «آفرینش» در رشته‌ها و رده‌های سنی مختلف از سوی اداره‌کل آفرینش‌های ادبی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان معرفی شدند.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، بیش از ۳۰۰ کودک و نوجوان عضو مراکز فرهنگی‌هنری کانون در این دوره از دوسالانه هنرهای تجسمی آفرینش در رده‌های مختلف سنی ۴ تا ۱۸ سال موفق به دریافت رتبه‌های برگزیده، دیپلم افتخار و لوح تقدیر شدند.

 بر اساس این گزارش در رشته‌ی خوش‌نویسی در مجموع در سه گروه سنی (۷‌تا۹)، (۱۰تا۱۲) و (۱۳تا۱۸) سال ۹نفر به عنوان برگزیده، ۱۳ نفر شایسته دریافت دیپلم افتخار و ۲۲ نفر شایسته لوح تقدیر معرفی شدند.

بر همین اساس در رشته‌ی هنرهای بومی و سنتی (صنایع دستی) در سه گروه سنی (۷‌تا۹)، (۱۰تا۱۲) و (۱۳تا۱۸) سال ۹ نفر به عنوان برگزیده، ۱۴عضو شایسته دریافت دیپلم افتخار و ۲۱ نفر شایسته دریافت لوح تقدیر شناخته شدند.

هم‌چنین در رشته‌ی هنرهای بومی و سنتی (عروسک) در سه گروه سنی (۷‌تا۹)، (۱۰تا۱۲) و (۱۳تا۱۸) سال ۹ کودک و نوجوان به عنوان برگزیده، ۱۵ نفر شایسته دریافت دیپلم افتخار و ۲۹ نفر نیز شایسته دریافت لوح تقدیر شدند.

در همین حال در رشته‌ی نقاشی در چهار گروه سنی (۴تا۶)، (۷‌تا۹)، (۱۰تا۱۲) و (۱۳تا۱۸) سال ۱۲ عضو کانون به عنوان برگزیده معرفی شدند، ۲۰ نفر شایسته دریافت دیپلم افتخار و ۳۷ کودک و نوجوان نیز برای دریافت لوح تقدیر رشته‌ی نقاشی انتخاب شدند.

بر همین اساس ۱۱ کودک و نوجوان به عنوان برگزیده‌ی رشته‌ی عکاسی هفتمین دوسالانه هنرهای تجسمی «آفرینش» در چهار گروه سنی یاد شده معرفی و ۱۱ نفر دیگر موفق به دریافت دیپلم افتخار شدند و ۱۹ نفر نیز در این بخش لوح تقدیر گرفتند.

در رشته‌ی هنری سفال در این دوره نیز ۱۲ نفر برگزیده شدند و ۱۵ عضو دیپلم افتخار و۲۳ کودک و نوجوان نیز لوح تقدیر دریافت کردند.

گفتنی است تمامی این آثار در قالب نمایشگاهی هم‌زمان با جشن‌های چهلمین سال‌روز پیروزی انقلاب اسلامی ایران از ۷ تا ۲۲ بهمن در مرکز آفرینش‌های فرهنگی‌هنری کانون در خیابان حجاب تهران برپا خواهد شد.

برگزیدگان هفتمین دوسالانه هنرهای تجسمی «آفرینش» در رشته‌ نقاشی

برگزیدگان هفتمین دوسالانه هنرهای تجسمی «آفرینش» در رشته‌ سفال

برگزیدگان هفتمین دوسالانه هنرهای تجسمی «آفرینش» در رشته‌ خوشنویسی

برگزیدگان هفتمین دوسالانه هنرهای تجسمی «آفرینش» در رشته‌ صنایع دستی

برگزیدگان هفتمین دوسالانه هنرهای تجسمی «آفرینش» در رشته‌ عروسک‌سازی

برگزیدگان هفتمین دوسالانه هنرهای تجسمی «آفرینش» در رشته‌ عکاسی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =