اعضای کانون مشگین‌شهر برگزیده زیباترین لباس محلی جشنواره «زمستان بیدار»

اعضای مرکز شماره یک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مشگین‌شهر برگزیدگان زیباترین لباس محلی جشنواره زمستان بیدار پل معلق این شهرستان شدند.

در دومین رویکرد فعالیت‌های فرهنگی زمستان ۱۳۹۷ شهرستان مشگین‌شهر، موسوم به «جشنواره زمستان بیدار» با محوریت تشکیل زنجیره انسانی دختران و زنان لباس محلی پوش و مسابقه زیباترین لباس‌های محلی، اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مرکز شماره یک کانون این شهرستان به اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی هنری پرداختند.

این برنامه که تلفیق نمایش، شعر و موسیقی زنده (تار قفقاز) بود، به کارگردانی نیلوفر صفروند و بهره‌گیری از متن ادبی سپیده داداش زاده از مربیان کانون پرورش فکری به اجرا درآمد.

همچنین در بخش دیگر این جشنواره اعضای گروه پیشواز در کنار سایر اعضای دختر کانون در تشکیل بلندترین زنجیره انسانی دختران و زنان لباس محلی پوش بر روی پل معلق شرکت کردند و با در دست داشتن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران به پیشواز چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی رفتند.

در ادامه برنامه و در بخش انتخاب بهترین و زیباترین لباس محلی، سه عضو کودک و نوجوان مرکز شماره یک کانون مشگین شهر موفق به کسب مقام‌های برتر این مسابقه شدند.

در پایان برنامه و در آیین تجلیل از متصدیان و منتخبان، نیلوفر صفروند به‌عنوان عضوی از عوامل اجرایی این جشنواره و هانیه شریف‌زاده، پارینا محمد جعفری و زهرا صفروند در بخش انتخاب زیباترین لباس محلی موردتقدیر قرار گرفتند و هدایایی به‌رسم یادبود به آن‌ها اهدا شد.

در پایان جشنواره، نشست صمیمی در دفتر مدیریت پل معلق با حضور نماینده اداره کل میراث فرهنگی استان، مدیریت پل معلق، میهمانانی از سایر شهرستان‌ها و نمایندگان ادارات شهرستان برگزار شد و رییس اداره میراث فرهنگی ضمن تقدیر از همکاری کلیه ادارات و نهادها به‌خصوص کانون پرورش فکری، از مدیرکل و تمامی متصدیان این نهاد فرهنگی در برگزاری دو جشنواره «زمستان بیدار» تشکر کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =