از برگزاری هجدهمین جشنواره نمایش عروسکی خبر داد

هجدهمین جشنواره نمایش عروسکی ویژه مربیان و اعضاء ارشد مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بوشهر روز ۷ ام بهمن ماه 1397 آغاز می شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون بوشهر، زهره عالی نسب با اعلام این خبر افزود: با توجه به نقش مهم نمایش عروسکی در فرآیند تربیتی شخصیت پردازی برای کودکان ، آن را آشناترین وسیله هنری با روح کودک تلقی کرد.

عالی نسب یکی از اهداف این دوره از جشنواره را تاکید بر استفاده از متون نمایشی با توجه به تخیل و ذهنیت کودکان و همچنین ترویج و توسعه فعالیت های هنری و کشف استعدادهای مربیان و اعضا عنوان کرد و افزود برپایی این نوع جشنواره ها باعث همدلی ، تعامل و آموزش مهارت های اجتماعی به کودکان و نوجوانان خواهد بود.

وی اضافه کرد: از میان 22 اثر ارسالی به دبیرخانه جشنواره 11 اثر در مرحله بازبینی با هم در حال رقابت هستند و در پایان نمایش های برگزیده به مرحله نهایی راه پیدا خواهند کرد.

گفتنی است:آثار نمایشی راه یافته به هجدهمین جشنواره نمایش عروسکی ؛ گوسفندی که خیلی کوچک بود به کارگردانی زینب سالم پور از مرکز سیراف ، مهمان های پر دردسر از مرکز دیلم به کارگردانی لاله شایان فر، جدال کفش ها به کارگردانی سحر سهولی از مرکز دیر، قلبه به کارگردانی زینب احمدی از مرکز اهرم ، گنجشک و پنبه دانه از مرکز خورموج به کارگردانی گلستانه ، شب بو به کارگردانی سیده معصومه حسینی و سیده مرضیه فاطمی از مرکز بردخون ، طوطی و بقال به کارگردانی فاطیما لشگری از مرکز گناوه ، مداد سیاه کوچولو به کارگردانی راضیه رزم پا از مرکز برازجان ، رازآواز به کارگزدانی بتول کیمیایی از مرکز نخل تقی ، این همه تلق و ملق به کارگردانی آرزو تنگستانی از مرکز ریگ و لک لک و روباه به کارگردانی زینب رزمجو از مرکز شبانکاره هستند.

هجدهمین جشنواره نمایش عروسکی در بوشهر 7 بهمن ماه 1397 در سالن آفرینش های مرکز شماره 2 و با حضور هنرمندان ، مربیان ، اعضا کانون و سایر علاقه مندان برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =